Gå til innhold

Hvor mange pizza på 15 voksne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Om det er damer, 3 voksne pr pizza. Menn kan fort finne på å spise en halv hver.

Anonymkode: 7237f...fad

Hvor mye man kan spise går ikke utelukkende på kjønn altså.

Anonymkode: b10db...2c5

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Selvfølgelig ikke, men som en generell greie spiser majoriteten av menn mer mat enn majoriteten av kvinner. 

Anonymkode: 78792...4b6

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Nei, men man forholder seg gjerne til gjennomsnitt og også kultur. Menn spiser i gjennomsnitt mer. De er også mer ubeskjedne når det gjelder å forsyne seg av buffet.

Anonymkode: 7237f...fad

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

5. Vi er to voksne og to barn og spiser aldri en hel. Tre per pizza burde holde. 
Men er det en storspiser eller to med så kan jo de spise ganske mye da. 

Anonymkode: 2f85f...719

Dere er veldig småspiste.

Annonse

Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Dere er veldig småspiste.

Nei. Ikke spesielt. Spiser ikke mindre enn mine venninner. Jeg spiser kanskje 4 stykker, om det er litt størrelse på de. Da er jeg god og mett, mannen spiser kanskje 5-6. Ungene 1-2. de er 4 og 7. 

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg dauer 😜

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nei. Ikke spesielt. Spiser ikke mindre enn mine venninner. Jeg spiser kanskje 4 stykker, om det er litt størrelse på de. Da er jeg god og mett, mannen spiser kanskje 5-6. Ungene 1-2. de er 4 og 7. 

Hvor mange stykker er det på deres pizza? Vi kjøper hos Pizzabakeren og der er det 8 stk/pizza. 

Anonymkode: ebc0a...e81

Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Jeg dauer 😜

Hvor mange stykker er det på deres pizza? Vi kjøper hos Pizzabakeren og der er det 8 stk/pizza. 

Peppes har vel fire midtstykker. Åtte kant med passe størrelse samt fire hjørner. 

Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Jeg dauer 😜

Forøvrig er pizzabakeren litt mindre enn Peppes. Er det her i alle fall. Der er det trekantsrykker da. Der er det åtte, men de er jo store. 

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

5. Vi er to voksne og to barn og spiser aldri en hel. Tre per pizza burde holde. 
Men er det en storspiser eller to med så kan jo de spise ganske mye da. 

Da er dere helt ekstremt småspiste. Jeg håper du innser det selv og skalerer litt opp i mengde når du inviterer til besøk. Det er veldig kjipt å gå i besøk til folk som har altfor lite mat fordi de selv spiser lite, man tør jo knapt å forsyne seg og er ofte fortsatt litt sulten etterpå (og ja, man kan oppleve som vertskap ar det er mat igjen fordi ingen vil være uhøflig å ta siste rest, men det betyr ikkenødvendigvis at folk er mett).

Anonymkode: 78792...4b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...