Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2021 #1 Skrevet 8. oktober 2021 Noe kjekt som skjer? Anonymkode: 3daac...a32
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2021 #2 Skrevet 9. oktober 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Noe kjekt som skjer? Anonymkode: 3daac...a32 Massevis. Jeg skal gjøre så sykt mye kjekt, og du kan sitte og være misunnelig. Jeg skal ha et rikt liv. Anonymkode: c369b...f39
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2021 #3 Skrevet 9. oktober 2021 Skal ha masse sex. Jeg har funnet meg en ung mann som vet hva han gjør. Anonymkode: d08c4...6ce
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2021 #4 Skrevet 9. oktober 2021 Jeg drar strsks på jobb og etter det skal jeg gjøre ingenting. Er helt kaputt etter noen hektiske uker med sykt barn og mye styr. Det syke barnet ville ikke være hjemme alene ellerr med lillesøster, så hun ordnet seg overnatting i helga. Hu er myndig så hu er ikke liten og jeg hadde ingen mulighet for å få fri pga sykdom på jobb. Så jeg skal ligge på sofaen resten av helga og krysser fingra for at det ikke blir flere turer til legevakt og sykehus på ungen. Anonymkode: 86cba...3c2
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2021 #5 Skrevet 9. oktober 2021 Jeg drar strsks på jobb og etter det skal jeg gjøre ingenting. Er helt kaputt etter noen hektiske uker med sykt barn og mye styr. Det syke barnet ville ikke være hjemme alene ellerr med lillesøster, så hun ordnet seg overnatting i helga. Hu er myndig så hu er ikke liten og jeg hadde ingen mulighet for å få fri pga sykdom på jobb. Så jeg skal ligge på sofaen resten av helga og krysser fingra for at det ikke blir flere turer til legevakt og sykehus på ungen. Anonymkode: 86cba...3c2
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 9. oktober 2021 #6 Skrevet 9. oktober 2021 I dag skal jeg først jobbe litt og så skal jeg ta med begge gutta til frisøren og på shopping . Plutselig har de vokst og fått særdeles tydelige meninger angående klær. Så i dag blir det en veldig hyggelig dag😊
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2021 #7 Skrevet 9. oktober 2021 Vi skal stenge av hytta for vinteren. Det er alltid vemodig å rydde bort sommeren, men godt å få det gjort så vi slipper å tenke på det når høststormene raser. Du da, hi, hva skal du gjøre? Anonymkode: ad458...8b4
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2021 #8 Skrevet 9. oktober 2021 Ingen planer for hele helga. Kanskje kjører vi en dagstur til Sverige. Eller går til hytte i marka.😊 godt å ikke ha en plan Anonymkode: 74769...b6f
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2021 #9 Skrevet 9. oktober 2021 Skal ut og løpe nå. Så handle inn til lørdagspizza. Ungene har kommet hjem etter en aktiv høstferie hos tante på hytta så de skal få ligge i sofaen og spille store deler av dagen. Eneste oppgaven de har er å lufte hunden og skifte på buret til hamsteret. I morgen skal vi på en utflukt i nærmiljøet der det er et arrangement. Anonymkode: 0d0eb...e88
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2021 #10 Skrevet 9. oktober 2021 På matfestival og deretter tilbake på hotellet noen timer før oktoberfest. Anonymkode: 9b69d...4b7
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2021 #11 Skrevet 9. oktober 2021 Ingen verdens ting! Det er så digg Anonymkode: 26f7b...2a3
frk Nilsen Skrevet 9. oktober 2021 #12 Skrevet 9. oktober 2021 Ikke så mye, men det blir minst en tur i skogen med bål og kos.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2021 #13 Skrevet 9. oktober 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Vi skal stenge av hytta for vinteren. Det er alltid vemodig å rydde bort sommeren, men godt å få det gjort så vi slipper å tenke på det når høststormene raser. Du da, hi, hva skal du gjøre? Anonymkode: ad458...8b4 Ingen planer. Avslapping og film i kveld, Anonymkode: 3daac...a32
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2021 #14 Skrevet 9. oktober 2021 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Skal ha masse sex. Jeg har funnet meg en ung mann som vet hva han gjør. Anonymkode: d08c4...6ce Det hørte bra ut 😊 Anonymkode: 3daac...a32
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2021 #15 Skrevet 9. oktober 2021 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Massevis. Jeg skal gjøre så sykt mye kjekt, og du kan sitte og være misunnelig. Jeg skal ha et rikt liv. Anonymkode: c369b...f39 Så bra for deg. Skjønner ikke sammenhengen her? Anonymkode: 3daac...a32
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2021 #16 Skrevet 9. oktober 2021 14 hours ago, Anonym bruker said: Noe kjekt som skjer? Anonymkode: 3daac...a32 her blir det bare og slappe av med barnet , gjøre det barnet vil og jeg skal vaske klær, vi har spilt en del og barnet har spilt ps5 og sett på disney filmer, her regner det mye, så ikke akkurat utevær heller Anonymkode: fe390...06b
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2021 #17 Skrevet 9. oktober 2021 Rydde og ordne. Ommøblere oppe. Lage deilig høstmat. Gå en tur eller to og håpe at ikke hjortelusflua spiser meg. Anonymkode: e55a8...34b
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2021 #18 Skrevet 9. oktober 2021 frk Nilsen skrev (5 timer siden): Ikke så mye, men det blir minst en tur i skogen med bål og kos. Åh, det må jeg få til med ungdomene i morgen. Anonymkode: e8165...bf2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå