Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2021 #1 Skrevet 8. oktober 2021 Hvordan skal dere feire jul i år? Er uten barn. Lurer på å feire hjemme alenes Anonymkode: 377fc...254
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 8. oktober 2021 #2 Skrevet 8. oktober 2021 Her blir vi kun oss 4. liker en rolig og avslappet jul og vi trives med dette. Barna drar muligens til besteforeldrene i romjulen og da tenker vi voksne å reise bort ett par dager. Nyttårsaften skal gutta feire med venner og da blir det kun oss to. God mat, kos og litt vin . Gleder meg😊
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2021 #3 Skrevet 8. oktober 2021 Blir kun oss 5 i huset og vi syns t det er koselig 😊 Anonymkode: 26244...e08
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2021 #4 Skrevet 8. oktober 2021 I år er det vår tur til å ha julaften hos oss, blir oss 4, foreldrene mine, og søster med mann og 1 barn. Så vi blir 11 til bords. Koselig! Anonymkode: 3fa43...747
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2021 #5 Skrevet 8. oktober 2021 I år kjører vi favorittopplegget. Vi fire + mamma og svigermor. Liker absolutt best å være hjemme på julaften. Anonymkode: 5f552...bb2
Yellow Brick Road Skrevet 8. oktober 2021 #6 Skrevet 8. oktober 2021 Det blir kun oss og ungene i år. Så da blir det en rolig julekveld, muligens i pysjen, kanskje i "kosedress" eller stivpyntet om vi føler for det. Resten av jula får vi se hva vi finner på. Kanskje en tur på fjellet.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2021 #7 Skrevet 8. oktober 2021 I år blir det feiret med storfamilien 🥰 Anonymkode: 0e851...4ff
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2021 #8 Skrevet 8. oktober 2021 Håper vi kan ha det hos oss og at alle kan komme. En del usikkerhet rundt enkeltes helse og reisevei. Beste julen er med alle i mitt hus. Anonymkode: 1370a...da6
skinnfilla Skrevet 8. oktober 2021 #9 Skrevet 8. oktober 2021 Vi feirer alltid her hjemme, gjort det de siste 15 år . I år kommer svigermor og svigerfar. Så da blir vi 7 stk. andre år er med mamma og stefar Uansett veldig koselig uansett hvem som kommer😊
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2021 #10 Skrevet 8. oktober 2021 Jeg har sagt nei til å ta ansvar for å invitere mannens familie til feiring hos oss, og oppfordret mannens søsken og familie til å ta stafettpinnen etter at vi har hatt den i (litt for) mange år. Venter fortsatt på tilbakemelding på om vedkommende tar ansvar i år. Hvis ikke drar vi sannsynligvis på hytta og feirer jul der, bare oss fem. Anonymkode: c9c35...405
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2021 #11 Skrevet 8. oktober 2021 Er invitert til mamma og pappa med med bror og barna hans. Men kommer nok til å si nei og være hjemme bare oss i kjernefamilien 😊 Blir for mye støy og uro med alle samlet. Vi liker en rolig julaften😊 Anonymkode: 91685...13b
Daquiry Skrevet 8. oktober 2021 #12 Skrevet 8. oktober 2021 I utgangspunktet ingen barn, men min datter på 20 har ikke bestemt seg for hva hun vil. Det blir da uansett voksen jul på hytten med mine foreldre. Digg det også!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2021 #13 Skrevet 8. oktober 2021 Vi skal feire hos meg i år. Blir mine 4 barn, pappa, mormor, to tanter, kusina mi og hennes 2 barn, broren min, hans samboer og hennes 2 barn, en kollega fra Finland og meg. Fullt hus🥰 Anonymkode: 1747b...45c
Tekla123 Skrevet 8. oktober 2021 #14 Skrevet 8. oktober 2021 Blir som vanlig hjemme og feirer med sønnen og mamma ❤️ I år kan det hende min lillebror også kommer, det hadde vært supert! Har ikke feiret jul med han siden 2010.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2021 #15 Skrevet 8. oktober 2021 Det blir enten bare meg, eller så kommer sønnen min til å være hjemme med meg. Har feiret jul alene, flere ganger, og gjør det beste ut av det. Anonymkode: 0e56f...e91
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2021 #16 Skrevet 9. oktober 2021 Hos eksen. Sannsynligvis med noen fra ekssvigerfamilie i tillegg til våre felles barn. Anonymkode: 86e4f...c9d
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2021 #17 Skrevet 9. oktober 2021 Vurderer å reise på hytta til svoger med familie i år. Ellers blir vi hjemme, fire pluss mamma og en enslig venninne. Min venninne må kanskje jobbe og da får hun ikke reist til foreldrene. Da kommer hun til oss om vi ikke er på hytta. Anonymkode: fb396...650
Elizabeth Skrevet 9. oktober 2021 #18 Skrevet 9. oktober 2021 Blir å jobbe i år også 12 timer 24, 25 og 26 desember. Liker egentlig å jobbe i jula.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2021 #19 Skrevet 9. oktober 2021 Barna er hos far, og jeg har lyst til å feire ale på ei hytte på fjellet. Men min mor blir så lei seg om jeg er alene, så det tviler jeg på funker Anonymkode: 2c81a...6c8
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2021 #20 Skrevet 9. oktober 2021 Det blir kjernefamilien i år også, mor, far og to barn. Det blir en kort og anderledes julaften siden far skal på kveldsjobbing. Vi har planlagt at vi skal ha en julefrokost i bare pysjen og så åpne gaver. Deretter skal vi prøve å gjøre dagen så koselig som mulig med julemusikk, julefilmer, julegodteri og selvfølgelig leke med gaver som vi har fått. 🙂Selve julemiddagen tar vi dagen etter. Anonymkode: ec87c...49e
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2021 #21 Skrevet 9. oktober 2021 Aner ikke. Faren til ungene er ikke alltid helt i vater. Ønsker mye samvær, men får det ikke alltid til. Har ikke orket å gå i dialog rundt julen enda, men må vel snart begynne. Jeg har familie vi skal være sammen med om ungene skal være hos meg. Bestefar, bestemor og to av mine søstre med familie. Anonymkode: b8e5f...64f
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2021 #22 Skrevet 9. oktober 2021 Jula feires hjemme, med oss to "gamle", barn, barnebarn og svigerbarn. Har både hjemmeboende barn og utflyttede med familie. Lillejulaften samles flesteparten, så da blir vi 12 stk. Julaften blir vi vel 7 stk, og den feires på vårt vanlige vis. Vi spiser stor frokost, pynter oss, leker, spiller, ser på tv (NRK), spiser god middag, åpner gaver, og koser oss videre. Har alltid feirer julaften hjemme, og hadde jeg vært singel, hadde jeg feiret alene hjemme. Det er den ene dagen jeg er egoist, og den feires på min måte. Heldigvis elsker ungene min måte😂 Anonymkode: fbf2f...d48
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2021 #23 Skrevet 9. oktober 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Det blir kjernefamilien i år også, mor, far og to barn. Det blir en kort og anderledes julaften siden far skal på kveldsjobbing. Vi har planlagt at vi skal ha en julefrokost i bare pysjen og så åpne gaver. Deretter skal vi prøve å gjøre dagen så koselig som mulig med julemusikk, julefilmer, julegodteri og selvfølgelig leke med gaver som vi har fått. 🙂Selve julemiddagen tar vi dagen etter. Anonymkode: ec87c...49e Hørtes veldig koselig ut🎅 Anonymkode: 91685...13b
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2021 #24 Skrevet 9. oktober 2021 Hjemme som alltid. Med mine foreldre og svigerforeldre. Vi spiser frokost i pysjen foran tv. Så dekker vi bord og setter pinnekjøtt på kok. Deretter er det kirke, og når vi kommer hjem er gjestene på plass. Da bærer vi gaver under treet og spiser middag og dessert før gaveåpning og gjerne noen spill. Ingen av våre søsken som vil invitere foreldrene, men de er blodig fornærmet over å ikke bli invitert til oss. Vi satte ned foten for to år siden og inviterer nå bare foreldre, og ikke søsken som har ektefelle, barn og hus. Anonymkode: cbc06...fae
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2021 #25 Skrevet 9. oktober 2021 18 hours ago, Anonym bruker said: Hvordan skal dere feire jul i år? Er uten barn. Lurer på å feire hjemme alenes Anonymkode: 377fc...254 Hos bror og svigerinne ,og niesene mine meg og barnet, våre foreldre og foreldrene til svigerrinnen min det er veldig koselig sist vi gjorde det for 2 år siden Anonymkode: 699f9...14e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå