Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2021 #26 Skrevet 9. oktober 2021 Anonym bruker skrev (19 timer siden): Går før 8 måneder: i faresonen for ADHD Anonymkode: 15778...019 Dette er jo direkte feil. De fleste med ADHD er noe forsinket og klossete grovmotorisk fordi de har problemer med å regulere spenning (tonus) i muskulatur, særlig i de store musklene. Anonymkode: aafe2...796
prekæs Skrevet 9. oktober 2021 #27 Skrevet 9. oktober 2021 Sikkert normalt, men veldig tidlig da. Går nok bra skal du se
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2021 #28 Skrevet 9. oktober 2021 Det er dessverre ikke bra at babyer går så tidlig. Selv har jeg to gutter som gikk da de var 8 måneder. De hopper over et veldig viktig utviklingssteg når de ikke krabber. En kiropraktor kunne faktisk se at min eldste sønn ikke hadde krabbet. Det var noen reflekser han fremdeles hadde som han ikke skulle hatt. Og ja, begge guttene mine har adhd. Anonymkode: f548a...44c
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2021 #29 Skrevet 9. oktober 2021 On 10/8/2021 at 12:58 PM, Anonym bruker said: Han er 6 1/2 mnd! Hva i alle dager? er dette innenfor normalen? Finner ingenting om det når jeg googler. Dette er ikke ment som skryt, for jeg ble litt småbekymra egentlig. Tåler skjelettet til en så liten tass den belastningen? Han har reist seg for en god stund siden og gått rundt bordet, men nå har han sluppet seg. Men på en annen side så kan jeg jo ikke stoppe han fra å reise seg og gå heller? Noen som har erfaring med dette? Anonymkode: 192bb...1a5 babyen din var veldig tidlig ute ja, min var 8mnd Anonymkode: 4eff8...377
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2021 #30 Skrevet 9. oktober 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er dessverre ikke bra at babyer går så tidlig. Selv har jeg to gutter som gikk da de var 8 måneder. De hopper over et veldig viktig utviklingssteg når de ikke krabber. En kiropraktor kunne faktisk se at min eldste sønn ikke hadde krabbet. Det var noen reflekser han fremdeles hadde som han ikke skulle hatt. Og ja, begge guttene mine har adhd. Anonymkode: f548a...44c Men nå vet du ikke om babyen til Hi har krabbet eller ikke. Mitt barn gikk når han var 9 måneder. Og krabbet da han var 5,5 måned. Men helt enig i at det er viktig at de ikke hopper over et utviklingstrinn. Anonymkode: bd1fc...6da
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2021 #31 Skrevet 9. oktober 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Dette er jo direkte feil. De fleste med ADHD er noe forsinket og klossete grovmotorisk fordi de har problemer med å regulere spenning (tonus) i muskulatur, særlig i de store musklene. Anonymkode: aafe2...796 Det er min erfaring også. De jeg kjenner med adhd er ikke spesielt gode motoriske. Anonymkode: bd1fc...6da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå