Gå til innhold

Babyen min går!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 timer siden):

Går før 8 måneder: i faresonen for ADHD

Anonymkode: 15778...019

Dette er jo direkte feil. De fleste med ADHD er noe forsinket og klossete  grovmotorisk fordi de har problemer med å regulere spenning (tonus) i muskulatur, særlig i de store musklene.

Anonymkode: aafe2...796

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert normalt, men veldig tidlig da. Går nok bra skal du se :)

Skrevet

Det er dessverre ikke bra at babyer går så tidlig. Selv har jeg to gutter som gikk da de var 8 måneder. De hopper over et veldig viktig utviklingssteg når de ikke krabber. En kiropraktor kunne faktisk se at min eldste sønn ikke hadde krabbet. Det var noen reflekser han fremdeles hadde som han ikke skulle hatt.

Og ja, begge guttene mine har adhd. 

Anonymkode: f548a...44c

Skrevet
On 10/8/2021 at 12:58 PM, Anonym bruker said:

Han er 6 1/2 mnd! Hva i alle dager? er dette innenfor normalen? Finner ingenting om det når jeg googler. Dette er ikke ment som skryt, for jeg ble litt småbekymra egentlig. Tåler skjelettet til en så liten tass den belastningen? Han har reist seg for en god stund siden og gått rundt bordet, men nå har han sluppet seg. Men på en annen side så kan jeg jo ikke stoppe han fra å reise seg og gå heller? Noen som har erfaring med dette?

Anonymkode: 192bb...1a5

babyen din var veldig tidlig ute ja, min var 8mnd

Anonymkode: 4eff8...377

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er dessverre ikke bra at babyer går så tidlig. Selv har jeg to gutter som gikk da de var 8 måneder. De hopper over et veldig viktig utviklingssteg når de ikke krabber. En kiropraktor kunne faktisk se at min eldste sønn ikke hadde krabbet. Det var noen reflekser han fremdeles hadde som han ikke skulle hatt.

Og ja, begge guttene mine har adhd. 

Anonymkode: f548a...44c

Men nå vet du ikke om babyen til Hi har krabbet eller ikke. 

Mitt barn gikk når han var 9 måneder. Og krabbet da han var 5,5 måned. 

Men helt enig i at det er viktig at de ikke hopper over et utviklingstrinn. 

Anonymkode: bd1fc...6da

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Dette er jo direkte feil. De fleste med ADHD er noe forsinket og klossete  grovmotorisk fordi de har problemer med å regulere spenning (tonus) i muskulatur, særlig i de store musklene.

Anonymkode: aafe2...796

Det er min erfaring også. De jeg kjenner med adhd er ikke spesielt gode motoriske. 

Anonymkode: bd1fc...6da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...