Gå til innhold

Deres tanker her?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Andre har rikere livet enn meg og folk som bryr seg og er glad i de. 

Gjør kjekke ting, blir bedt på ting, vinkveld, venninnekveld, på byn, revyer osv. 

Har kjærester (sex, klem, få høre at jeg er glad i deg og er oppriktig interessert  i en). 

Anonymkode: 48573...148

Du bør kanskje gjøre en innsats selv for å få et rikere liv framfor å sutre over det du ikke har. 

Skaff deg en hobby, bli med i frivillig arbeid, gå på kurs og lær deg noe nytt, ta utdannelse/påfyll av kompetanse, inviter venner på vin, begynn og trene, planlegg egen ferie. 

Anonymkode: ae245...2bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Så du forstår ikke at dette er sårt og ikke kjekt? 

Jeg forstår i alle fall at du er den samme furteguri som har vært her ukentlig siden i juni en gang, for å klage på hvor lite alle bryr seg. Og du har gått på gruppeterapi og nettkurs for å slutte å dyrke offerrollen, men det ser ikke ut til å bite på deg. Du kjæler og degger for de samme destruktive tankene, de rundt deg tar ikke nok kontakt og når de gjør det, da stiller du spørsmål ved motivasjonen deres og vet ikke om du gidder å besøke dem som inviterer deg engang. 

Har svart deg hver gang, og oppfordra deg til å jobbe med innstillingen din, men du tar ikke til deg noe. Når du er så jævla sta så fortjener du å ha det trist. Og nei, det ER ikke alle andre som blir bedt bort hele uka heller, eller som har kjærester til å kysse dem. Jeg er singel selv, og blir ikke bedt til venner hver uke, ikke hver måned en gang, men jeg føler meg heldig over at jeg slipper å være så negativ og selvmedlidende som du.

Anonymkode: 533e7...fd2

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Jeg forstår i alle fall at du er den samme furteguri som har vært her ukentlig siden i juni en gang, for å klage på hvor lite alle bryr seg. Og du har gått på gruppeterapi og nettkurs for å slutte å dyrke offerrollen, men det ser ikke ut til å bite på deg. Du kjæler og degger for de samme destruktive tankene, de rundt deg tar ikke nok kontakt og når de gjør det, da stiller du spørsmål ved motivasjonen deres og vet ikke om du gidder å besøke dem som inviterer deg engang. 

Har svart deg hver gang, og oppfordra deg til å jobbe med innstillingen din, men du tar ikke til deg noe. Når du er så jævla sta så fortjener du å ha det trist. Og nei, det ER ikke alle andre som blir bedt bort hele uka heller, eller som har kjærester til å kysse dem. Jeg er singel selv, og blir ikke bedt til venner hver uke, ikke hver måned en gang, men jeg føler meg heldig over at jeg slipper å være så negativ og selvmedlidende som du.

Du er heldig som slipper det! Sett pris på det. 

Skrevet

Sett snap at de har besøk i dag med grøt. Kjekt de koser seg! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Sett snap at de har besøk i dag med grøt. Kjekt de koser seg! 

Svarte du på snappen, da?

Anonymkode: c748f...2e7

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Svarte du på snappen, da?

Anonymkode: c748f...2e7

Nei, lå på historie. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Du er heldig som slipper det! Sett pris på det. 

Piss.

Jeg VELGER  å la det være. Her snakker vi ikke om "halvfullt/halvtomt glass" engang. Vi snakker om en person som nekter å se at hun har et glass overhodet, men som sitter og peker på en tom flekk på bordet og forteller hvor leit det er at hun ikke har noe glass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...