Gå til innhold

Anonyme innlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Når man har vært her lenge nok med nick, blir det umulig å få lov å skrive noe som helst uten at alle eldgamle tråder skal brukes mot deg. DET er en god grunn til å beholde muligheten til å være anonym. Du har sikkert vært her en stund, så kanskje du husker hvordan det gikk med alle som brukte nicket sitt aktivt? F eks kunne ikke "Sint naken biltyv" vise seg på forum uten å bli skjelt huden full, "Mamman til Nurket" ble kalt alkoholiker i alle tråder, "Elsker livet" ble jaget rundt med spørsmål om sin religion, "Pashla" fikk ikke poste et eneste innlegg uten at folk skulle fortelle hva de mente om henne, og "Juliea" ble vel regelrett stalket i sitt eget hjem!

Om disse er mindre aktive nå, eller om de bare har slutta å skrive med nick, vet jeg ikke. Men for min egen del vet jeg at jeg aldri i livet går tilbake til å bruke nick etter at en skrulling hadde sett seg lei på meg og begynte å forfølge meg i ulike tråder.

Anonymkode: 5855a...895

Dette. Jeg tror det å fjerne anonymfunksjonen ikke skremmer trollene, det skremmer de andre i stedet for.

Anonymkode: 691c1...d42

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Det vsr jo en lang periode med en skravleside der du måtte bruke nick og en anonymside der du ikke trengte det. Skravlesiden var nesten død.

Anonymkode: 9607f...fbc

Ja, når anonymforum ble opprettet døde skravlesiden ut. Men før den kom hadde man en høyst levende skravleside, og en ganske livlig krangleside. Ingen av dem hadde anonymmulighet i starten.

Skrevet
Den perfekte mor, påan igjen skrev (2 timer siden):

Ja, når anonymforum ble opprettet døde skravlesiden ut. Men før den kom hadde man en høyst levende skravleside, og en ganske livlig krangleside. Ingen av dem hadde anonymmulighet i starten.

Jeg var en av dem som alltid skrev med nick før, i en god del år faktisk. Men så skjedde det noe for noen år siden. Og jeg nekter å tro at jeg var den eneste som opplevde det, for jeg har aldri skrevet spesielt provoserende innlegg eller hatt veldig spesielle meninger som burde provosere noen. Likevel opplevde jeg at nesten samme hva jeg svarte på, og nesten samme hva jeg skrev, så var det en eller muligens to personer, som kom med nedlatende svar og som alltid kritiserte og i det hele tatt var veldig lite hyggelige. Det i seg sjøl var mest irriterende, men etter hvert opplevde jeg det som ubehagelig. Ikke fordi "noen" var i mot meg eller uenig med meg, men fordi jeg følte at noen satt der og fulgte med på alt jeg gjorde. Etter det slettet jeg brukeren min, opprettet en ny og skriver bare anonymt.

Veldig synd, for dette forumet var kjempeflott en gang i tiden, og jeg har fått flere gode venner som jeg har truffet her inne, og jeg savner virkelig den tiden.

Anonymkode: 41c8f...6ba

Skrevet
Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Likevel opplevde jeg at nesten samme hva jeg svarte på, og nesten samme hva jeg skrev, så var det en eller muligens to personer, som kom med nedlatende svar og som alltid kritiserte og i det hele tatt var veldig lite hyggelige. Det i seg sjøl var mest irriterende, men etter hvert opplevde jeg det som ubehagelig. Ikke fordi "noen" var i mot meg eller uenig med meg, men fordi jeg følte at noen satt der og fulgte med på alt jeg gjorde. Etter det slettet jeg brukeren min, opprettet en ny og skriver bare anonymt.

Det var min opplevelse også. Ikke at det var så farlig om de kritiserte, det tåler jeg godt. Men at de var helt opphengt og lå på vakt for å svare meg med noe, hadde varsel på telefonen eller noe. Det virket sjukt.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg var en av dem som alltid skrev med nick før, i en god del år faktisk. Men så skjedde det noe for noen år siden. Og jeg nekter å tro at jeg var den eneste som opplevde det, for jeg har aldri skrevet spesielt provoserende innlegg eller hatt veldig spesielle meninger som burde provosere noen. Likevel opplevde jeg at nesten samme hva jeg svarte på, og nesten samme hva jeg skrev, så var det en eller muligens to personer, som kom med nedlatende svar og som alltid kritiserte og i det hele tatt var veldig lite hyggelige. Det i seg sjøl var mest irriterende, men etter hvert opplevde jeg det som ubehagelig. Ikke fordi "noen" var i mot meg eller uenig med meg, men fordi jeg følte at noen satt der og fulgte med på alt jeg gjorde. Etter det slettet jeg brukeren min, opprettet en ny og skriver bare anonymt.

Veldig synd, for dette forumet var kjempeflott en gang i tiden, og jeg har fått flere gode venner som jeg har truffet her inne, og jeg savner virkelig den tiden.

Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Det var min opplevelse også. Ikke at det var så farlig om de kritiserte, det tåler jeg godt. Men at de var helt opphengt og lå på vakt for å svare meg med noe, hadde varsel på telefonen eller noe. Det virket sjukt.

Altså hvem var dere da med de gamle nickene? Den behandlingen har ikke vært mange forunt, utover de som er nevnt over her.  Dere er kanskje av dem som forveksler motstand med forfølgelse?

Anonymkode: c10b6...d2d

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Enig, jeg skriver også langt mer anonymt nå enn før. Antar at det e enkeltpersoner som forsurer og ødelegger forumet. Skremmende at slike er foreldre…

Skrevet
Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Altså hvem var dere da med de gamle nickene? Den behandlingen har ikke vært mange forunt, utover de som er nevnt over her.  Dere er kanskje av dem som forveksler motstand med forfølgelse?

Nei, de gjør ikke det. Det var helt ekstremt her en stund, jeg skriver heller aldri med nick lenger, Gjorde det mer før.

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Nei, de gjør ikke det. Det var helt ekstremt her en stund, jeg skriver heller aldri med nick lenger, Gjorde det mer før.

Enig. De to over her som skrev om det de opplevde snakker sant. Jeg husker det godt, var en god del her inne som ble utsatt for det samme, selv om noen ble mer utsatt for mer "skjult stalking". Det var da jeg observerte dette jeg valgte å slutte å skrive med nick. Før det ble så ille her inne var det som oftest mulig å skrive med nick uten hetsing eller stalking, og da valgte selvfølgelig mange flere å skrive med nick også, inkludert meg.

Og til deg over her, det er stor forskjell på motstand når noen er konstruktivt uenig, og konsekvent trakassering og forfølgelse. Ikke vanskelig å skille på de tingene.

Anonymkode: 6b297...b93

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Du må jo være idiot hvis du tror jeg sier hvilket nick jeg brukte. Da inviterer jeg jo skrullingen inn på kaffe...🤣

Skrevet
Den perfekte mor, påan igjen skrev (3 timer siden):

Enig, jeg skriver også langt mer anonymt nå enn før. Antar at det e enkeltpersoner som forsurer og ødelegger forumet. Skremmende at slike er foreldre…

Ikke sikkert de er det. Mange som henger her bare fordi de kjeder seg. Husker f eks ennå han der Erik Rippsskog. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...