Gå til innhold

Håndhilser man nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Se der, du er jo bedre på hersketeknikk en meg ❤️ Det er faktisk ikke vanlig å ha problemer med et enkelt håndtrykk, men jeg ser jo at du blir lett krenket og blåser ting ut av proporsjon. 

Anonymkode: b1eef...4b9

Nå var det vel strengt tatt du som blåste ting ut av proporsjoner når du insinuerte at hun ble traumatisert av håndtrykk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg gjør det ikke på eget initiativ. Hilse heller hyggelig mens jeg ser den andre i øynene og smiler og nikker litt med hodet. Men om den andre tar initiativ til håndhilsing får jeg heller gjøre det, og sprite hendene etterpå. Vil ikke være frekk og sette den andre i forlegenhet.

Anonymkode: 977f0...c8b

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Se der, du er jo bedre på hersketeknikk en meg ❤️ Det er faktisk ikke vanlig å ha problemer med et enkelt håndtrykk, men jeg ser jo at du blir lett krenket og blåser ting ut av proporsjon. 

Nei, du vinner stort. Det bekrefter du het.

Anonymkode: ee16f...818

Skrevet

Ta med deg noen våtservietter hvis du syns det er ekkelt.

Anonymkode: b85e8...d6e

Skrevet

Nei. Jeg venter litt til med det

Anonymkode: 1249d...543

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Du tillgger meg en reaksjon jeg ikke får (blir traumatisert) og som jeg heller ikke har antydet at jeg får. Det er faktisk en hersketeknikk. At du ikke er oppmerksom på at du bruker hersketeknikker kan jeg ikke gjøre så mye med annet enn å forklare det for deg. Får jeg foreslå at du googler det og leser deg opp litt? 

Hun skrev ingenting om at du blir traumatisert.  

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Men de fleste mennesker virker på en bedre måte enn deg, og et håndtrykk er neppe traumatiserende for de fleste av oss. 

Jeg hadde spritet hendene før møtet, håndhilst om situasjonen tilsa det, og passet på å ikke ta meg i ansiktet før jeg fikk vaske eller sprite meg. 

Hvis du mener det uthevede er en hersketeknikk eller går på deg som person,  må du jobbe med leseforståelsen din. 

Anonymkode: 69369...9e9

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Hun skrev ingenting om at du blir traumatisert.  

Hvis du mener det uthevede er en hersketeknikk eller går på deg som person,  må du jobbe med leseforståelsen din. 

Anonymkode: 69369...9e9

Dette kalles implisitt. Jeg har mastergrad i nordiske språk og litteratur, og tenker at leseforståelsen min nok er over gjennomsnittlig god. Jeg har også temmelig god greie på hersketeknikker og klarer godt å se når de blir brukt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Dette kalles implisitt. Jeg har mastergrad i nordiske språk og litteratur, og tenker at leseforståelsen min nok er over gjennomsnittlig god. Jeg har også temmelig god greie på hersketeknikker og klarer godt å se når de blir brukt. 

Du syns ikke det er på tide å la det gå, nå? Eller pleier du å ruge på innbilte fornærmelser i det uendelige? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...