Gå til innhold

Barnet sier at han ønsker å flytte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han vil enten flytte eller rømme pga vil ikke bo i huset her. Han ønsker helst å flytte til noen rike. Det er merkelig at han ønsker å flytte fra meg hver eneste dag. 

Anonymkode: 2bde4...dcb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Han vil enten flytte eller rømme pga vil ikke bo i huset her. Han ønsker helst å flytte til noen rike. Det er merkelig at han ønsker å flytte fra meg hver eneste dag. 

Hvor gammelt er barnet? 

Anonymkode: bf7ee...09d

Skrevet

Bor du sammen med barnefaren? 

Hvis han vil flytte, bør du kanskje blir bedre på å snakke med han? Hvorfor vil han flytte? Er du for streng?  Begynn med deg selv, tenker jeg. 

Anonymkode: a3fbf...e1b

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Sånn har barna her og sagt, de tror det er bedre på den andre siden… er nok fordi han ser eller vet om andre som får det de vil ha!

Ikke stress med dette, sikker en fase hos ditt barn og 

Anonymkode: edc9f...52e

Skrevet

Sånn er det her også,oppstår det konflikter så vil 5 åringen flytte til pappa. Jeg har spurt på tull når han er rolig igjen om han ikke skulle flytte til pappa,da kommer det kjapt at han vil heller bo hos mamma. 

Anonymkode: a0be0...f1a

Skrevet

Alle mine har hatt faser der de ønsket å flytte til noen andre. Tror ikke det er uvanlig. Barn har ofte tanker om at hos andre kan man få alt, gjøre som man vil, spise is til middag og se på tv hele natta😂

Anonymkode: 35547...207

Skrevet

Tror mange har sånne faser. Min vil også flytte. Hun vil ha stort hus med 9 soverom sier hun. Vi bor i en hageleilighet og har ikke plassmangel. 

Anonymkode: fc1c5...a00

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Her har du bommet fullstendig på oppdragelsen... 

Anonymkode: 732da...a1d

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Her har du bommet fullstendig på oppdragelsen... 

Anonymkode: 732da...a1d

Nei, det var det nok dine foreldre som gjorde.....

Skrevet

Hender min syvåring sier det også. Men det kommer alltid frem at hun angrer på å ha sagt det når hun legger seg. Du mamma, det at jeg ville flytte var bare tull altså. 

Anonymkode: e5795...0b2

Skrevet

Hvor gammel er han da, og hva er begrunnelsen hans?

Er det fordi du er streng, er det regler han er i opposisjon mot?

Alt etter alder kan du la han få mer bestemmelsesrett om han føler du er for mye sjef og han har for lite å si i eget liv. Men du må jo velge dine kamper, noen ting er det ikke mulig for han å ha medbestemmelse på, mens andre ting kan han faktisk være med å bestemme.

Barn er forskjellige. Jeg har fire barn, og det er bare et av dem som har sagt han vil flytte. Men bare et par ganger da, og da fordi han har vært rasende over regler på skjermbruk når han var 12-13 år gammel. 

Anonymkode: 3f94b...ae6

• 1 måned senere...
Skrevet

Si til han at han må skaffe det selv. Så får han se hvordan det går:)

Anonymkode: 6e4da...511

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Si til han at han må skaffe det selv. Så får han se hvordan det går:)

Anonymkode: 6e4da...511

Skaffe hva?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...