Gå til innhold

Kommer du til å takke ja til den tredje dosen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei. Jeg har to doser Moderna, fikk siste i august. Ser absolutt ingen god grunn til at jeg skal ta en booster med det første. Jeg sliter fremdeles med verking som forflytter seg rundt i kroppen etter andre dose. 

Anonymkode: 4474e...cc6

Annonse

Ja, men ikke "nå". Jeg fikk dose 2 i august og ser ikke noen grunn til å ta flere doser før tidligst rundt mars igjen. I mellomtiden håper jeg virkelig det blir gitt flere doser til afrikanske land og andre steder med lav vaksinedekning.

Anonymkode: c71e7...957

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Den blir antageligvis tilbudt oss under 65 år om ikke altfor lenge. Vil du takke ja eller nei? Hvorfor/hvorfor ikke?

Anonymkode: 5c75e...815

De har jo sagt at det ikke er aktuelt med dose 3 til friske under 65 foreløpig, så det er jo ikke noe som kommer til å skje med det første.

Anonymkode: e2e9d...0cf

Annonse

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

De har jo sagt at det ikke er aktuelt med dose 3 til friske under 65 foreløpig, så det er jo ikke noe som kommer til å skje med det første.

Hehe, så naiv…

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Med det første skrev jeg, klarer du ikke å lese.

Mener du «De har jo sagt at det ikke er aktuelt med dose 3 til friske under 65 foreløpig.» ?
Det er naivt å tro. 

Ser du. Jeg klarte å lese. 

Anonym bruker skrev (På 7.10.2021 den 16.17):

Hehe, så naiv…

Du bruker ordet "naiv" som om det å bli tilbudt dose tre er et komplott fra myndighetene som kun du er forutseende nok til å se komme? Det sier mest om deg.

Anonymkode: e0f8d...7b8

Nå fikk jeg dose 2, for bare 2 dager siden. Så er jo uansett minst 6 mnd før det blir aktuelt med dose 3.

Og usikker på om jeg skal ta den, har slitt med mer og mye lenger blødning etter dose 1, så er jo veldig spent på hvordan det blir nå. 

Anonymkode: 54029...95b

Anonym bruker skrev (På 7.10.2021 den 16.10):

Foreløpig, ja. Men det blir nok etter hvert.

Anonymkode: 81112...642

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Du bruker ordet "naiv" som om det å bli tilbudt dose tre er et komplott fra myndighetene som kun du er forutseende nok til å se komme? Det sier mest om deg.

Komplott? Hvor har jeg sagt det? 
Da pandemien var et faktum i mars 2020, sa mydighetene: To uker med nedstengning, så er det nok over. Så sa de: Vi får holde avstand, bruke håndsprit, bruke munnbind, så går alt over. Alle barn må avstå fra lek, moro, bursdager og lekeland, så går det over. Videre ble det: Vaksinen er her! Jippi! Det blir de eldste og de sykeste som må ta den. Da går det over. Plutselig måtte alle ta vaksinen. Da skulle det gå over. Så måtte alle ta to doser, så skulle det gå over. Nå er det snakk om tre doser, men bare på de eldste. Yeah, right. Og fortsatt tror dere på dem?

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Komplott? Hvor har jeg sagt det? 
Da pandemien var et faktum i mars 2020, sa mydighetene: To uker med nedstengning, så er det nok over. Så sa de: Vi får holde avstand, bruke håndsprit, bruke munnbind, så går alt over. Alle barn må avstå fra lek, moro, bursdager og lekeland, så går det over. Videre ble det: Vaksinen er her! Jippi! Det blir de eldste og de sykeste som må ta den. Da går det over. Plutselig måtte alle ta vaksinen. Da skulle det gå over. Så måtte alle ta to doser, så skulle det gå over. Nå er det snakk om tre doser, men bare på de eldste. Yeah, right. Og fortsatt tror dere på dem?

Du må jo bare være østeuropeer.

• Opprett ny...