Gå til innhold

Hjelp til 50 års gave!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er til moren til sønnen min sin venn. Vi går en del turer og møtes og. 

Ville du gått for en stor bukett blomster eller liten rosebukett og noen roser (liten bukett). Eller evt tips til hva? 

Anonymkode: 1505d...e18

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det er til moren til sønnen min sin venn. Vi går en del turer og møtes og. 

Ville du gått for en stor bukett blomster eller liten rosebukett og noen roser (liten bukett). Eller evt tips til hva? 

Tar det på nytt. 

En stor bukett blomster eller en liten rose bukett og øredobber. Eller andre tips? 

Skrevet

Det er jo umulig å svare på. Hva liker hun?

Jeg er ikke glad i blomster. Å kjøpe blomster til meg er å kaste penger ut av vinduet (selv om jeg alltid takker og setter de i vase). Ikke er jeg glad i sjokolade heller. Derimot elsker jeg hjemmestrikk i all form (kluter, sokker, sjal, luer osv). God olivenolje eller invitasjon til middag eller et kulturarrangement (her er jeg også altetende - jeg kommer gjerne på korpskonserter eller barns danseoppvisning).

Anonymkode: 4ac0e...13b

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Det er jo umulig å svare på. Hva liker hun?

Jeg er ikke glad i blomster. Å kjøpe blomster til meg er å kaste penger ut av vinduet (selv om jeg alltid takker og setter de i vase). Ikke er jeg glad i sjokolade heller. Derimot elsker jeg hjemmestrikk i all form (kluter, sokker, sjal, luer osv). God olivenolje eller invitasjon til middag eller et kulturarrangement (her er jeg også altetende - jeg kommer gjerne på korpskonserter eller barns danseoppvisning).

Anonymkode: 4ac0e...13b

Vet ikke helt hva. Derfor jeg spør om tips og synes det er vanskelig. Blir enten rett eller helt skivebom. 

Skrevet

Eller penger? Så kan hun kjøpe seg noe hun ønsker seg. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Eller penger? Så kan hun kjøpe seg noe hun ønsker seg. 

Ikke penger eller gavekort. Det er så upersonlig. Jeg hadde kjøpt en fin potteblomst som varer en stund eller øredobber. Hun får kanskje en haug med blomsterbuketter som dør etter få dager. 

Anonymkode: aea6f...521

Skrevet

Av det du selv foreslår stemmer jeg absolutt over øredobber og liten bukett roser. Knallfin gave og mer varig enn kun blomster. 50 er et veldig rundt tall. 

Anonymkode: e1eec...83b

Skrevet

God vin? 

Anonymkode: 500b8...ba5

Skrevet

Penger gir man til folk under 20 år, ikke i femtiårsgave synes jeg.

Det viktigste er at du gir en ting for å markere, og om det er blomster, vin, sjokolade eller øredobber kommer jo litt an på henne og deres forhold.

Jeg personlig drikker ikke alkohol, så om noen kommer med vin til meg kjenner de meg dårlig ;)

Men jeg elsker blomster, sjokolade og øredobber, alt hadde vært fine gaver til meg. Jeg er også glad i lykter, stearinys, fine servietter og sånt smånips også, så en sånn liten gave fra interiørbutikken hadde også vært perfekt.

Svigerinnen min elsker å lage mat, og digger sånne gavepakker du får i alt fra interiørbutikken til Kid, sånne med krydder, pesto, gode oljer osv som hun kan bruke på kjøkkenet.

Anonymkode: 69c87...3ad

Skrevet

Nå endte jeg opp med øredobber, orkidé og sjokolade. Håper hun blir glad, 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...