Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2021 #1 Skrevet 5. oktober 2021 Kan jeg ta kontakt med legen? Kommer legen til å bli oppgitt på meg? Føler jeg plager legen hele tiden 😢 har vært et turbulent år Anonymkode: 568af...638
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2021 #2 Skrevet 5. oktober 2021 Du har lov å ta kontakt med legen når du vil/trenger det. Ikke føl at du plager legen. Ta vare på deg selv❤ Anonymkode: 449a6...b30
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2021 #3 Skrevet 5. oktober 2021 Anonym bruker skrev (36 minutter siden): Kan jeg ta kontakt med legen? Kommer legen til å bli oppgitt på meg? Føler jeg plager legen hele tiden 😢 har vært et turbulent år Anonymkode: 568af...638 Absolutt☺️ Bruk legen for det den er god for. Er jo derfor de er der for å hjelpe når livet ikke er så greit. Få eventuelt henvisning til noen du kan snakke med også🥰 stå på og lykke til. Det vil bli bedre😊 Anonymkode: 9ffe2...101
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2021 #4 Skrevet 5. oktober 2021 Legen er der for å hjelpe deg, om du kommer hver dag så er det bare jobben hans. Jeg tror det er svært viktig at du kommer deg til legen, og ikke minst at du er helt ærlig om hvordan du har det. Masse lykke til! Anonymkode: 1e47c...e0e
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2021 #5 Skrevet 5. oktober 2021 Du plager ikke legen altså, han er jo der for å hjelpe når du ikke er frisk... Noen ganger trenger vi lege en gang i uka, andre ganger kan det gå flere år uten at vi trenger lege i det hele tatt. Hadde du tenkt det samme om du fikk kreft og stadig måtte på kontroller, til behandling og oppfølging? Når vi blir syke trenger vi lege ganske hyppig, det er ikke å plage legen. Anonymkode: 92fcc...7d8
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2021 #6 Skrevet 5. oktober 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Du har lov å ta kontakt med legen når du vil/trenger det. Ikke føl at du plager legen. Ta vare på deg selv❤ Anonymkode: 449a6...b30 Tusen takk for støtten ❤ Anonymkode: 568af...638
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2021 #7 Skrevet 5. oktober 2021 Anonym bruker skrev (47 minutter siden): Absolutt☺️ Bruk legen for det den er god for. Er jo derfor de er der for å hjelpe når livet ikke er så greit. Få eventuelt henvisning til noen du kan snakke med også🥰 stå på og lykke til. Det vil bli bedre😊 Anonymkode: 9ffe2...101 Så godt å høre ❤Tusen takk Anonymkode: 568af...638
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2021 #8 Skrevet 5. oktober 2021 Anonym bruker skrev (47 minutter siden): Legen er der for å hjelpe deg, om du kommer hver dag så er det bare jobben hans. Jeg tror det er svært viktig at du kommer deg til legen, og ikke minst at du er helt ærlig om hvordan du har det. Masse lykke til! Anonymkode: 1e47c...e0e Tusen takk altså. Dere er så gode ❤ Anonymkode: 568af...638
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2021 #9 Skrevet 5. oktober 2021 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Du plager ikke legen altså, han er jo der for å hjelpe når du ikke er frisk... Noen ganger trenger vi lege en gang i uka, andre ganger kan det gå flere år uten at vi trenger lege i det hele tatt. Hadde du tenkt det samme om du fikk kreft og stadig måtte på kontroller, til behandling og oppfølging? Når vi blir syke trenger vi lege ganske hyppig, det er ikke å plage legen. Anonymkode: 92fcc...7d8 Jeg vet ikke hvorfor jeg føler det sånn. Føler meg så utrolig håpløs. Tusen takk for svar ❤ Anonymkode: 568af...638
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2021 #10 Skrevet 6. oktober 2021 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Jeg vet ikke hvorfor jeg føler det sånn. Føler meg så utrolig håpløs. Tusen takk for svar ❤ Anonymkode: 568af...638 Helt naturlig å føle på at man er til bry når en er nedfor, du er ikke det. Men du, det blir bedre. Anonymkode: dc688...851
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2021 #11 Skrevet 6. oktober 2021 Anonym bruker skrev (22 timer siden): Tusen takk for støtten ❤ Anonymkode: 568af...638 Stå på. Det blir bedre❤️❤️ Anonymkode: 9ffe2...101
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå