Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2021 #1 Skrevet 5. oktober 2021 Når livet er som mørkest og du ikke ser grunn til å stå opp. Hva er din motivasjon? Anonymkode: d0991...b03
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2021 #2 Skrevet 5. oktober 2021 Min motivasjon måtte være at når det er som mørkest kan deg bare bli bedre. Prøv å finne små gleder i livet. Oppsøk hjelp for å få modn å snakke med. Å lette et hjerte kan gjøre underverk for både kropp og sjel. Snakker der av erfaring. ☺️ Håper du ser lyset 🥰 Anonymkode: 76ea9...0c8
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2021 #3 Skrevet 5. oktober 2021 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Når livet er som mørkest og du ikke ser grunn til å stå opp. Hva er din motivasjon? Anonymkode: d0991...b03 Har det aldri slik... Anonymkode: 1ece4...47a
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2021 #4 Skrevet 5. oktober 2021 Jeg har et liv med kronisk smerter pga sykdom, som også gjør at mange selvsagte hverdagslige ting er vanskelige for meg. Blir oppgitt mange ganger, sint, lei meg osv osv. Men ALDRI skal jeg føle at der ikke er verdt å stå opp. Jeg har bare bestemt meg for å se gleden i de små tingene. Det jeg kan mestre, det som er bra. Jeg skal aldri bli som moren min, som forsvant inn i mørket. Anonymkode: 5437a...4bd
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2021 #5 Skrevet 5. oktober 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Har det aldri slik... Anonymkode: 1ece4...47a Du er heldig! Anonymkode: d0991...b03
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2021 #6 Skrevet 5. oktober 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg har et liv med kronisk smerter pga sykdom, som også gjør at mange selvsagte hverdagslige ting er vanskelige for meg. Blir oppgitt mange ganger, sint, lei meg osv osv. Men ALDRI skal jeg føle at der ikke er verdt å stå opp. Jeg har bare bestemt meg for å se gleden i de små tingene. Det jeg kan mestre, det som er bra. Jeg skal aldri bli som moren min, som forsvant inn i mørket. Anonymkode: 5437a...4bd Du er flink. Stå på! Anonymkode: d0991...b03
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2021 #7 Skrevet 5. oktober 2021 Jeg har det aldri slik, men ellers er det mye som gir meg håp og glede. Sikkert en klisjé, men barna mine er viktig der. Jobben min også. Jeg jobber som lærer i VGS og blir stadig rørt og glad inni meg over hvor mange fantastiske, reflekterte og empatiske ungdommer vi har her i landet. Det gir i hvert fall håp! Anonymkode: e3b2d...0d5
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2021 #8 Skrevet 5. oktober 2021 Det som motiverer meg og får meg til å se framover og glede meg over framtiden, er kjæresten min, som også er min beste venn. Vi bor i hver sine kommuner, så vi ses mest i helgene, men da har vi det også helt fantastisk. Og vi har mange planer for fremtiden sammen. Anonymkode: 1306e...6bc
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2021 #9 Skrevet 5. oktober 2021 Nei huff. Sånn har jeg det aldri! Anonymkode: 5b241...1f9
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2021 #10 Skrevet 7. oktober 2021 Anonym bruker skrev (På 5.10.2021 den 20.21): Når livet er som mørkest og du ikke ser grunn til å stå opp. Hva er din motivasjon? Anonymkode: d0991...b03 Har det aldri sånn jeg heller, men det har jo vært perioder da ting skjedde som trakk meg ned. Sykdom og dødsfall blant mine nærmeste og sånt. Musikken får meg alltid opp og ut. Anonymkode: 569ef...693
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2021 #11 Skrevet 7. oktober 2021 Anonym bruker skrev (På 5.10.2021 den 20.50): Du er heldig! Anonymkode: d0991...b03 Det er et valg man tar. Anonymkode: 8f012...274
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2021 #12 Skrevet 7. oktober 2021 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Det er et valg man tar. Anonymkode: 8f012...274 Hva mener du med det? Jeg ønsker jo ikke å ha det sånn. Anonymkode: d0991...b03
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2021 #13 Skrevet 7. oktober 2021 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Hva mener du med det? Jeg ønsker jo ikke å ha det sånn. Anonymkode: d0991...b03 Det er hvordan du har det, og så er det hvordan du tar det. Anonymkode: 8f012...274
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2021 #14 Skrevet 7. oktober 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det er hvordan du har det, og så er det hvordan du tar det. Anonymkode: 8f012...274 Ja, det er rett. Noen tar gjerne ting bedre enn andre. Anonymkode: d0991...b03
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2021 #15 Skrevet 7. oktober 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Ja, det er rett. Noen tar gjerne ting bedre enn andre. Anonymkode: d0991...b03 Men tenker og at det henger litt sammen med mengde. Anonymkode: d0991...b03
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2021 #16 Skrevet 8. oktober 2021 Anonym bruker skrev (15 timer siden): Men tenker og at det henger litt sammen med mengde. Anonymkode: d0991...b03 Ok, da kan jeg være ditt eksempel. Her har du mengden: mange bosteder i barndommen, både i inn- og utland. Skilsmisse der pappa forsvant da jeg var 9, omtrent samtidig begynte seksuelt misbruk (både av en slektning og av noen andre i nærmiljøet.) Manipulerende kjærester da jeg var tenåring, egentlig var det også seksuelt misbruk, men jeg skjønte det ikke fordi jeg syntes selv jeg var "gammel nok". Som ung voksen: Gravid og ble forlatt i 4. måned av utro mann. Forlatt også av neste samboer, også utro. Snill ektemann etterpå, dessverre død altfor ung av kreft. Flere andre brå dødsfall i nærmeste familie. Hva syns du om mengden her? Og hva tenker du hvis jeg sier at jeg likevel er takknemlig over livet mitt hver dag, at jeg våkner lykkelig hver dag, at jeg regner meg som privilegert? Tungsinnet kan dyrkes eller ikke. Det er faktisk et valg. Anonymkode: 569ef...693
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2021 #17 Skrevet 8. oktober 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Ok, da kan jeg være ditt eksempel. Her har du mengden: mange bosteder i barndommen, både i inn- og utland. Skilsmisse der pappa forsvant da jeg var 9, omtrent samtidig begynte seksuelt misbruk (både av en slektning og av noen andre i nærmiljøet.) Manipulerende kjærester da jeg var tenåring, egentlig var det også seksuelt misbruk, men jeg skjønte det ikke fordi jeg syntes selv jeg var "gammel nok". Som ung voksen: Gravid og ble forlatt i 4. måned av utro mann. Forlatt også av neste samboer, også utro. Snill ektemann etterpå, dessverre død altfor ung av kreft. Flere andre brå dødsfall i nærmeste familie. Hva syns du om mengden her? Og hva tenker du hvis jeg sier at jeg likevel er takknemlig over livet mitt hver dag, at jeg våkner lykkelig hver dag, at jeg regner meg som privilegert? Tungsinnet kan dyrkes eller ikke. Det er faktisk et valg. Anonymkode: 569ef...693 ❤️ Anonymkode: d0991...b03
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2021 #18 Skrevet 8. oktober 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Ok, da kan jeg være ditt eksempel. Her har du mengden: mange bosteder i barndommen, både i inn- og utland. Skilsmisse der pappa forsvant da jeg var 9, omtrent samtidig begynte seksuelt misbruk (både av en slektning og av noen andre i nærmiljøet.) Manipulerende kjærester da jeg var tenåring, egentlig var det også seksuelt misbruk, men jeg skjønte det ikke fordi jeg syntes selv jeg var "gammel nok". Som ung voksen: Gravid og ble forlatt i 4. måned av utro mann. Forlatt også av neste samboer, også utro. Snill ektemann etterpå, dessverre død altfor ung av kreft. Flere andre brå dødsfall i nærmeste familie. Hva syns du om mengden her? Og hva tenker du hvis jeg sier at jeg likevel er takknemlig over livet mitt hver dag, at jeg våkner lykkelig hver dag, at jeg regner meg som privilegert? Tungsinnet kan dyrkes eller ikke. Det er faktisk et valg. Anonymkode: 569ef...693 Det kan være man kan det. Gjerne tankene mine er mørke da. Og klarer ikke helt å se med det lyse øyet. Anonymkode: d0991...b03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå