Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2021 #26 Del Skrevet 5. oktober 2021 Jeg skjønner hva du mener, men er ikke sikker på om de landene i det hele tatt kan benytte seg av vaksinene. For det første har mange av de landene det er snakke om ikke noe ordentlig system på plass for å nå frem til store dele av befolkningen med vaksinen. For det andre skal vaksinene holdes på en lavtemperatur og blir fort ødelagt dersom de ikke gjør det og flere av de landene har mangel på slike oppbevaringsmuligheter og har et ustabilt strømnett som er ved å bryte sammen. Så jeg vet ikke jeg om det i det hele tatt er noe vits å sende de dosene dit Anonymkode: f3a76...896 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144422056-jeg-synes-det-er-helt-latterlig-s%C3%A5-navlebeskuende-egoistisk-at-rike-land-vil-gi-3-vaksinedose-n%C3%A5r-fattige-land-knapt-f%C3%A5r-vaksiner/page/2/#findComment-149619520 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2021 #27 Del Skrevet 5. oktober 2021 Anonym bruker skrev (22 timer siden): Det kommer til å bite oss i ræva. Om man ikke bryr seg egentlig vil det uansett ha konsekvenser for oss - landene som produserer varene våre kommer seg ikke på jobb fordi de ikke har vaksine. Hele fabrikker må stenge pga. koronasyke ansatte. Vi har merket det hele denne perioden at det er vanskelig å få tak i mye, det blir bare verre. De spår ikke normale tilstander i varehandelen før om flere år. Jeg må bare legge til at jeg mener alle burde få tilbud om gratis vaksine fordi alle mennesker burde stille likt og fortjener det samme! Det er bare viktig å påpeke at dette faktisk hadde vært det beste også for egoistiske idioter. Anonymkode: 1c890...6dd Det hjelper nok veldig at kansje 1 million vaksiner fra oss blir sendt til Afrika🙈 hadde du syns det var ok og ha en eller kansje ingen vsksine selv? Må være mer globalt for å få det til vel. Dessuten hvorfor skal de eldre her kansje risikere livet. Kansje du skulle sagt nei til vaksine selv og håpet den kom til Afrika ….🤔 Anonymkode: 38253...470 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144422056-jeg-synes-det-er-helt-latterlig-s%C3%A5-navlebeskuende-egoistisk-at-rike-land-vil-gi-3-vaksinedose-n%C3%A5r-fattige-land-knapt-f%C3%A5r-vaksiner/page/2/#findComment-149619523 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg