Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2021 #1 Skrevet 3. oktober 2021 Las at ein må vere over 35 i bmi og ha tilleggsjukdommar for å få det dekka. Eg ligg rundt 36 trur eg. Har mykje ryggtrøbbel med stråling nedover lår og legger i tillegg til eit eller anna revmatologisk som dei ikkje finn ut av. Vil dette holde som tilleggsproblematikk? Eg treng hjelp for å få orden på dette. Skal sjølvsagt bestille meg legetime og diskutere det ordentlig der. Eg var i gong i vår med mysimba og hadde avtale med legen om å prøve saxenda om det ikkje funka. Det gjorde det ikkje. Men sidan eg står på vikarlista for fastlege så hadde eg ny lege då eg kom igjen. Han meinte det var berre tull med slankemedisin. Fekk henvisning til ernæringsfysiokolg.. Har ikkje blitt innkalt. Men veit mykje om kva eg bør ete. Men treng hjelp til å komme dit at eg har nok energi og viljestyrke til å klare å ete riktig uten drahjelp. Anonymkode: 83a31...448
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2021 #2 Skrevet 3. oktober 2021 Umulig å si. Dette er noe som diskuteres heftig i lege og forskermiljø. Bruken og godkjenning har eksplodert. Det snakkes om innstramming og at det skal bli vanskeligere å få. Noen steder vet jeg fastlegen opererer med egen bmi vurdering som er langt høyere. Når du ikke har noen diagnoser på papiret så kan det også være vanskelig. «Bare leddsmerter» kan jo også skyldes overvekten alene. Du får sjekke med legen din, det er så forskjellig praksis. Anonymkode: 6fc8b...8e0
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2021 #3 Skrevet 3. oktober 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Umulig å si. Dette er noe som diskuteres heftig i lege og forskermiljø. Bruken og godkjenning har eksplodert. Det snakkes om innstramming og at det skal bli vanskeligere å få. Noen steder vet jeg fastlegen opererer med egen bmi vurdering som er langt høyere. Når du ikke har noen diagnoser på papiret så kan det også være vanskelig. «Bare leddsmerter» kan jo også skyldes overvekten alene. Du får sjekke med legen din, det er så forskjellig praksis. Anonymkode: 6fc8b...8e0 Viss leddsmertene kjem av overvekt er det i mi verd desto større grunn til å få medisinen dekka... Men ja, skal sjekke med legen. Eg har jo allereie erfart at dei har svært ulikt syn på dette. Får satse på at den legen som er fastlege på vikarlista akkurat no er open for dette då🙃. Manglande fastlege er faktisk veldig veldig frustrerande. Eg har eigentleg gitt opp fordi eg ser eit nytt fjes kvar gong eg kjem, og eg har ei uavklart helsetilstand som kan tolkast så mange vegar at det er vanskeleg å få hjelp. Men akkurat at eg bør ned i vekt burde det ikkje vere så vanskeleg å få gehør for. Og det trikset med halve tallerken meg grønnsaker og grove karbohydrat og magert kjøtt og fiskveit eg om... Anonymkode: 83a31...448
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå