Gå til innhold

Make up Mekka, er det bra? Noen som har erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så reklame for det, og lurte litt på om jeg skulle kjøpt noen småting til julekalender derfra. Er det bra, eller bør jeg styre unna?

Anonymkode: ea2a2...28c

Skrevet

Jeg har vært fornøyd med det jeg har kjøpt derfra, ihvertfall. Men jeg er ingen storforbruker av makeup.

Anonymkode: 26bb0...a2d

Skrevet

Nei, mye rart innhold i sminken. Les ingrediensene før du kjøper noe. 

Jeg er utdannet make-up artist (jobber ikke som det nå) og jeg har nok en høy standard til sminke. Sminken er billig fordi ingrediensene er billige. 

Anonymkode: 12531...ff3

Skrevet

Noe er bra og noe er ikke så bra  

Anonymkode: 6c7c6...18a

Skrevet

Kjøper all min sminke derifra og er kjempe fornøyd.

Eneste som ikke er bra er eyelinerne da de er umulige å spisse og Bambi lash maskara som kladder skikkelig.

Anonymkode: 3ccfd...882

Skrevet

Jeg har pleid å kjøpe julegaver derfra, til ungdommer i familien. Nå er de 16 og 18,og de bruker ikke sminke derfra lenger. Øyenskyggene drysser, men er jo fine og kan jo brukers. Ville heller kjøpt fra blivakker. no, lyco eller vita. 

Men ungdommene har blitt glade de altså. Men det er ikke av god kvalitet. 

Anonymkode: 1d1a2...3f3

Skrevet

Kjøper all sminken min derfra, kjempefornøyd og produktene er drøye, selv om jeg bruker sminke hver dag. 

Anonymkode: 681cb...d6b

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Øyenskyggene drysser, men er jo fine og kan jo brukers.

Har masse øyeskygge fra MM, en hel haug, har aldri slitt med at de drysser. Bruker også koster fra MM, så kan være noe med det, men synes begge er supre.

Anonymkode: 3ccfd...882

Skrevet

Jeg har kjøpt mye hos Makeup Mekka, både til meg selv og jenten på 14. Særlige er de ulike pudderene derfra veldig bra syns jeg. Liker også godt eyeliner, kajal, øyebrynspomaden, øyekrem/gel og kostene derfra. Jenten min elsker mascaraen derfra (husker ikke i farten hvilken hun bruker) og øyeskyggene. Stort sett elsker jeg sminken derfra, og ikke minst prisene. Veldig kjapt levert også. Tommel opp og vel så det herfra :-) I fjor kjøpte jeg julekalenderen derfra til henne og hun var strålende fornøyd :-)

Skrevet

Jeg bruker noen ting derfra. Noe er til og med bedre for meg enn dyre merker, feks brow wow pencil. Bruker også flytende eyeliner, lipglosser, settingpudder, blush, øyeskugger derfra. Ellers bruker jeg dyre parfymerimerker, men mm kan være like bra. 

Skrevet

Jeg har vært overrasket over kvaliteten på øyenskyggene derfra. Faktisk vært fornøyd med det meste. Få bomkjøp og veeeldig drøyt/varer lenge.

Jeg har kjøpt mye dyrt før som ikke holder seg like bra. Så helt ok til den prisen. Ikke noe verre enn maybeline/isadora eller Max factor. 

Eneste er pudderet holder jeg meg litt unna. Det legger seg i linjene:) 

Anonymkode: 281e1...f0a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...