Gå til innhold

Noen som husker Hawaii is?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg husker en stor hvit saft is fra 90 tallet. Men jeg greier ikke å finne den igjen på noen tidligere iskrem plakater .

Anonymkode: 132e1...cea

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Jeg husker en stor hvit saft is fra 90 tallet. Men jeg greier ikke å finne den igjen på noen tidligere iskrem plakater .

Tror den var svensk? Husker jeg spiste alltid det på ferie i Sverige. Husker ikke navnet da. 

Anonymkode: 6aacd...b2b

Skrevet

Hm kanskje det. Må sjekke svenske produsenter. Takk for tips 

Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Hm kanskje det. Må sjekke svenske produsenter. Takk for tips 

Åhh jeg tror jeg skjønner hvilken den er! Tenker svensk jeg også. Det ismerke med den klovnen.? 

Anonymkode: 9b621...a18

Skrevet

Var en hvit stor is på pinne som het "coco bahia". Tror det var en brus med samme navn..

Anonymkode: fb443...40d

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Åhh jeg tror jeg skjønner hvilken den er! Tenker svensk jeg også. Det ismerke med den klovnen.? 

Anonymkode: 9b621...a18

GB is?

Anonymkode: f7534...676

Skrevet
Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

GB is?

Fant den ikke på GB sine gamle plakater heler🤔

Skrevet

Sikker på at det ikke var CocoBahia? Ble produsert og solgt fra Midtnorge og nordover. Ble produsert av Joker Is som holdt til i Trondheim. De ble kjøpt opp av Drammens is.  

Skrevet

Finner ikke noe med de produsentene heler. Cocobahia finner jeg heler ikke bilder av. Husker hvordan det ser ut, og mener den het Hawaii is.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Finner ikke noe med de produsentene heler. Cocobahia finner jeg heler ikke bilder av. Husker hvordan det ser ut, og mener den het Hawaii is.

Hva smakte den?

Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Hva smakte den?

Mener det var noe tropisk. Smakte den nye soloen i dag med pære og lime(?), følte det smakte likt som den. Men minnene kan spille meg ett puss. Men husker isen som veldig god

Skrevet

Coco bahia smakte ananas og kokos, syns jeg å huske. Den var en hvit saftis litt lik royal isen i formen. 

Har prøvd å finne bilder av den, men finner ikke. Tror den ble solgt en kort periode bare..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...