Gå til innhold

Hvor mye selskapelighet i høstferien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal du ha noen på besøk i høstferien? Hva skal du servere? Jeg har planlagt en middag med foreldrene mine (lammelår), en middag med et vennepar (høstgryte), to lunsjer med venninner på hytta og en hos en tredje venninne, vi er en gjeng som har barn på samme alder som mine.

Anonymkode: d57a8...9f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal på besøk til en venninne, og antageligvis blir det storbesøk med familien for å feire en bursdag. Vi har dog ikke høstferie før etter neste uke.

Anonymkode: 3f877...b38

Skrevet

Vi er på hytta hele ferien. Barna har med seg venner deler av ferien, og vi får en annen familie på overnattingsbesøk. 

Anonymkode: fd843...f42

Skrevet

Ingen, er det vanlig med selskapelighet i høstferie?

Anonymkode: e1f33...4b2

Skrevet

Egentlig ingen. Har forsåvidt tenkt til å gjøre minst mulig. Men skal drikke vin med en venninne en kveld og så vurderer jeg å invitere svigermor og svigerfar på en skikkelig høstmiddag midt i uka. Eller kanskje jeg bare skal tusle rundt i huset i pysjen, eller rydde på loftet eller drive litt med hobbyen min. Vi får se. Det er bare meg som har høstferie her i huset og i det meste av omgangskretsen min. Høstferien er stort sett en vanlig uke hvor jeg tar et ekstra tak i huset, slapper av og samler krefter. 

Anonymkode: 34e15...324

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...