Gå til innhold

Noen som jobber i matbutikk her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her hadde jeg nok humra litt og spurt om du hadde glemt noe, i likhet med de som står med dopapir på armen med masse andre poser, eller fruktposter på samme sted.

Ellers har det hinsides ufprofesjonelt håndtert. Blir man anklaget for å stjele skal man tas med bak på bakrommet, og ha en samtale der. Jeg ville kontaktet butikksjefen og nesten vært litt sint om noen gjorde det her mot meg. Den butikken ville ikke akkurat blitt anbefalt til andre når personellet håndterer ting helt feil. I det minste håper jeg det er en liten, lokal butikk, for er det kjedebutikk har de håndtert det på helt feil måte og det kan få konsekvenser fra høyere opp!

Anonymkode: 4d280...170

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stor forskjell å ha en pakke under vogna ved kassa til å gå ut døra. Så lenge ikke handelen en gang er avsluttet så synes jeg butikken overreagerer. Jeg hadde reagert veldig på å bli pekt ut gangen etter og hadde vurdert en symbolsk anmeldelse for trakassering. De kan ikke beskylde deg for å prøve å stjele så lenge du faktisk fortsatt står ved kassa. Jævlig uproff. butikk og hadde tatt dette opp. 

Anonymkode: 26cee...f7f

Skrevet

Fy søren så dårlig du har blitt behandlet. Ville selvsagt ikke akseptert hverken oppførselen eller utestengelsen. Snakk med sjefen. Går ikke det bra så kontakter du sjefen til kjeden. Da skal du se butikken får refs altså, noe som må til her uansett. Ville truet med avisa om dette ikke ble suksess. En ting er at man selv kan boikotte en butikk, men det er ikke riktig å bli uthengt. Og er det ikke flere butikker i nærheten sliter du jo. Urettferdig og elendig behandling av dem. Klag så de må skjemmes i lang tid! 

Anonymkode: 09adc...f4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...