Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2021 #1 Skrevet 1. oktober 2021 Hva har deres barn på seg på utendørstrening på høsten? Tenker da særlig når det regner.. Ikke tale om at jeg får min 10 åring til å ha på seg regnjakke, men han blir jo dyvåt og kald når det regner og de trener i 1,5 time.. Finnes det vanntette treningsjakker? Har prøvd Google litt, men finner ikke noe. Anonymkode: 9f485...02a
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2021 #2 Skrevet 1. oktober 2021 Min bruker genser og blir våt. Er ubehagelig å spille med jakke sier han Anonymkode: 60bd3...719
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2021 #3 Skrevet 1. oktober 2021 tynn ulltrøye eller superundertøy. Evt en t-skjorte over. Tar av det våte tøyet med en gang treningen er over og skifter til tørt - altså før vi kjører hjem. Selv om de blir våte, så blir de jo ikke kalde så lenge de er i aktivitet. kalde blir de først når treningen er over. Anonymkode: f379c...bd2
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2021 #4 Skrevet 1. oktober 2021 Treningsbuksen og treningsgenser. Bår det blir kaldere er det superundertøy, ullstrømper under samt lue og hansker. De er i bevegelse hele tiden, så de blir ikke så veldig kalde. Det er pyton å trene med regnjakke. Men det finnes vanntette treningsjakker Anonymkode: c397a...79f
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2021 #5 Skrevet 1. oktober 2021 En sånn vindtett og vannavvisende genser brukes hele høst og vinter https://umbronorge.no/umbro/129210/umbro-ux-1-windbreaker-blå-hvit-xs-vind-og-vannavvisende-topp?gclid=CjwKCAjw49qKBhAoEiwAHQVTo0syVA-kinb-SlKZj3uBULbpYN2_eYCMz1Z-Vm3e-q_SxsyEcjloMhoCdkYQAvD_BwE Superundertøy og gjerne en tynn fleece under. Anonymkode: 1ff4e...641
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå