Gå til innhold

Stuegardiner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ikke hatt gardiner i stuen siden huset var nytt for fem år siden, men nå kjenner jeg litt på behovet for å få det litt lunere inne. 

Dere som har gardiner, hva slags oppheng har dere, og hvilke type gardiner? Vi har ganske lysegrå vegger og ellers mye hvitt og stål. Brungrå sofa. 

Anonymkode: a0ff5...d9a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bor i et hus som er over 200 år gammelt. Her passer det best med kirchstenger eller gardinstenger.

Anonymkode: 4b586...9cc

Skrevet

Jeg har gardinstenger, sånne runde. Jeg kjøper (eller syr) gardiner med store maljer som kan tres innpå, eller med løpegang som kan tres innpå. Som en nødløsning har jeg noen ringer liggende, men jeg tror det må være 15 år siden jeg brukte dem. 

Skrevet

Vi har skinner, omtrent som dette:

https://www.ellos.no/hasta/gardinskinne-u-skinne/1024856-01?extcmp=01_NO_SEM_G4&LGWCODE=102485601%3B87173%3B4797&gclid=CjwKCAjw49qKBhAoEiwAHQVTo6TiaPEib0EqU6vXm4Y0BYOgRAf0WKTzFH1ii_MrpV_heVuRFj_ZxxoCdqAQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Gardinene er sydd sånn at tre og tre folder sitter sammen på en måte, vet ikke hva det kalles. Har ensfargede gardiner i samme farge som veggen, bare littegrann mørkere.

Anonymkode: e5264...664

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...