Gå til innhold

Mye utflod...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vanvittig mye utflod. Føler jeg selv. Det er så ille at jeg må bruke bind hver dag. Jeg har også spart hår iom at det reduserer utfloden, men det kommer mye likevel. Er det bare slik det er, eller er det noe jeg kan gjøre? Har normal hygiene. Dusjer om morgenen og vasker meg om kvelden hver dag. 

Anonymkode: 4fe83...b4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du hatt det på dette viset hele tiden eller er det noe som har endret seg? Lukter den? Har den «feil» konsistens? 

Anonymkode: 34a8d...668

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Har du hatt det på dette viset hele tiden eller er det noe som har endret seg? Lukter den? Har den «feil» konsistens? 

Har vært på dette viset så lenge jeg kan huske. Konsistensen er gul/hvit. Den er ganske tyntflytende. Det drypper ofte når jeg bæsjer. Den lukter/smaker ikke noe spesielt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Har vært på dette viset så lenge jeg kan huske. Konsistensen er gul/hvit. Den er ganske tyntflytende. Det drypper ofte når jeg bæsjer. Den lukter/smaker ikke noe spesielt. 

Det høres helt normalt ut. Men, er du i det minste tvil bestiller du deg time hos lege. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Det høres helt normalt ut. Men, er du i det minste tvil bestiller du deg time hos lege. 

Bare synes det kommer så mye. Er liksom ikke noe jeg diskuterer med venninner. Men bruker jeg ikke bind, blir trusen full og kliss våt etter fem-seks timer. Kan jo bestille en time. 

Skrevet

Bytt til tøybind/truseinnlegg! 

Skrevet

Jeg har alltid hatt samme problem. Helt fra ungdomstiden hadde jeg veldig mye utflod. Jeg var nesten 40 da legen sa under en celleprøve at jeg hadde mye utflod og det er som regel fordi man er FOR renslig. Man vasker for godt der nede. Jeg sluttet helt med underlivssåpe og skyller kun med vann en gang om dagen. Husker ikke hvor lang tid det tok men nå er jeg ikke plaget av de ekstrem mengdene lenger. Har litt, noe som er helt normalt. 

Anonymkode: ef96c...55e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...