Gå til innhold

Adventskalender fra Forskerfabrikken eller Vitenkalenderen. Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe en av dem til guttungen på 11.

Er det noen som har testet dem, og vet om det er mye søppel/«ræl», eller bruker man på en måte opp tingene?

Lurer litt på om vi blir sittende igjen med tusen plastdingser som bare tar opp plass, både med tanke på miljøet og på rot🙉

Og tar oppgavene lang tid, slik at det egentlig bare blir stress i en allerede hektisk hverdag med lekser, jobb og treninger, eller er det oppgaver som krever lite forberedelser/opprydding/tid til gjennomføring?

Er det eventuelt noen som har testet ut kalenderen med bare 12 poser, og gitt en annenhver dag?

Skrevet

For tidlig å drøfte det nå. Vi er fortsatt i september. 

Anonymkode: 18985...b8b

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

For tidlig å drøfte det nå. Vi er fortsatt i september. 

Anonymkode: 18985...b8b

😂😅

Jo, delvis enig. Beklager hvis jeg stresser opp noen😂🙉

Bare vet at det blir en travel høst, så alt som kan forberedes i god tid er gull😄

Skrevet

Jeg kjøpte 3 julegaver i dag, så jeg synes ikke det er for tidlig å tenke på jul, pakkekalenderen til 5 åringen ble jeg nesten ferdig med i August. Men tilbake til spørsmålet ditt, jeg fulgte en blogg for noen år siden, å de var veldig fornøyd med forskerfabrikken sin julekalender, de hadde den flere år på rad. 

Anonymkode: b2c17...ee4

Skrevet

Nå er det noen år siden vi hadde det, men vi klarte ikke å åpne alle hver dag. Dvs, det ble liggende masse. 

Ville definitivt kjøpt 12, og supplert red 12 sjokolade til resten

Anonymkode: 294b6...4f2

Skrevet

Jeg kjøpte den med 12 til ungene her en jul. Det var mye ræl i dem, og dessverre ligger det fortsatt et par uåpnet i skapet. Sjokoladekalender til 20 kroner var visstnok bedre 😂

Anonymkode: 8fd5a...d28

Skrevet

Henger meg på dei andre i forhold til antallet. Selv 12 ble i meste laget. Hadde de fått en på 8 stk så hadde det vært mye bedre. Og når det gjelder ræl så er vel det øyet som ser. Vi testet forskerfabrikken sin. 

Anonymkode: c6eac...a11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...