Gå til innhold

Når ble magen synlig ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha nr. 3. Magen har blitt synlig i uke 12-13  med de to andre. Nå er jeg 10 uker, og allerede begynner magen å få litt gravidform og ikke som forstoppelsesmagen for et par uker siden, er det normalt? Redd folk skal spørre. Skal ikke på neste ul før 13 uker, og hadde lyst å holde der hemmelig til da. 

Anonymkode: 10ef8...070

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Magen kom tidligere og tidligere for hver unge, jeg har fire stykker.

Virker som livmoren lettere tøyes ut, og det er liksom ikke noe som holder igjen når det har vært utvidet før. Med siste var det også mer fostervann, så jeg ble kjempediger og ungen hadde jo god plass. Det ble sjekket for sikkerhets skyld, for det hender jo mye fostervann skyldes sykdom, men på sykehuset sa de at det ikke var så unormalt at fleregangsfødende med en myk og stor livmor fylles litt opp med fostervann så barnet har rene danseplassen i forhold til førstemann.

Med fjerde barnet begynte jeg med mammabukser i uke 14, magen sto som en ballong under mine vide gensere og kjoler, var nærmest umulig å skjule.

Anonymkode: c2780...6a0

Skrevet

Jeg har tre barn og magen ble synlig tidligere for hver gang. Men ved 12 uker kunne jeg fremdeles skjule det med å trekke inn magen mest mulig og gå mer romslige klær. Var imidlertid umulig å skjule det innen jeg var 20 uker med nummer tre. Med første kunne jeg skjule det til jeg var over 30 uker på vei. 

Skrevet

Jeg følte selv at den var synlig cirka uke 18, men egentlig kunne jeg nok lurt alle flere uker til. Fra uke 24 var det nok ikke usannsynlig at noen ville begynt å gjette at det var baby på vei og derifra gikk det fort til rund mage. 

Anonymkode: 1fdcb...518

Skrevet

Første. En besynderlig greie men den poppet ut over to dager rundt uke 17. Jobb fredag knapt mage, jobb mandag så lurte alle på hva som hadde skjedd over helgen. Alle visste det jo da. 
Nummer to jevn utvikling med kul fra uke 12. Gravid fasong kom ganske langt ut. 
Nummer tre. Gravidmage var godt synlig  lenge før UL i uke 13. 

Anonymkode: 5ec78...fd9

Skrevet

Ble aldri ordentlig synlig til tross for at jeg er lita og spe. 

Anonymkode: b963a...41a

Skrevet

Rundt uke 36 hvis jeg hadde trang genser

Anonymkode: 7e1c5...561

Skrevet

Med første var det ikke alle som kunne se at jeg var gravid da fødselen startet. Men det var på grunn av klærne. Jeg var vel 6-7 mnd på vei før jeg så det selv.

Med nummer to var jeg nok ikke mer enn 4 mnd på vei

Nummer 3 var det umulig å holde noe skjult lenge. Ble spurt «er det noe på gang, eller har du bare kost deg litt ekstra i sommer» da jeg var et sted mellom 6 og 8 uker på vei

Anonymkode: 29271...0d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...