Gå til innhold

Skikkelig bra regntøy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått jobb i barnehage, og trenger et skikkelig godt regntøy. Noen med tips? 

Anonymkode: d113b...daf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helly Hansen Moss. Kjøp gul da føler du deg som Greta Thunberg. 😊 

Anonymkode: ad725...cf3

Skrevet

Du er sikker på at du vil ha "regntøy" og ikke allværstøy, eller teknisk tøy, med høy vannsøyle?

Regntøy er unødvendig klamt, til og med helly hansen som er av god kvalitet. Min erfaring er at folk foretrekker teknisk tøy med høy vannsøyle når de skal være ute.

Jeg har samarbeidet med flere barnehager i kommunen jeg jobber i, om testing og innkjøp av yttertøy nå i høst. Da har samtlige barnehageansatte valgt teknisk tøy.

Anonymkode: b6f91...c6c

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Du er sikker på at du vil ha "regntøy" og ikke allværstøy, eller teknisk tøy, med høy vannsøyle?

Regntøy er unødvendig klamt, til og med helly hansen som er av god kvalitet. Min erfaring er at folk foretrekker teknisk tøy med høy vannsøyle når de skal være ute.

Jeg har samarbeidet med flere barnehager i kommunen jeg jobber i, om testing og innkjøp av yttertøy nå i høst. Da har samtlige barnehageansatte valgt teknisk tøy.

Ja, det er det da. Jeg har teknisk tøy nå. Vannsøyle 15000. Jeg kjøpte det i våres, og det har aldri vært vasket. Likevel ble jeg klissvåt i går da jeg var ute en liten time. Hva slags teknisk tøy holder vann ordentlig ute? 
Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ja, det er det da. Jeg har teknisk tøy nå. Vannsøyle 15000. Jeg kjøpte det i våres, og det har aldri vært vasket. Likevel ble jeg klissvåt i går da jeg var ute en liten time. Hva slags teknisk tøy holder vann ordentlig ute? 
Hi

Da høres det ut som om du har gjort et dårlig kjøp. 
Vi endte med å handle inn vind- og vanntett teknisk tøy, mellomlag osv fra Helly Hansen sin workwear-kolleksjon for kvinner (og noen menn).  
Ble prøvd først fordi det er tøyet som forhandles i bedriften som kommunen har rammeavtale med. Men alle som testet tøyet på jobb i barnehage var veldig fornøyde, så da handlet vi det inn til resten av de ansatte også. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...