Anonym bruker Skrevet 28. september 2021 #1 Skrevet 28. september 2021 Jeg er nå 40 år og jeg har aldri hatt et ungdomsliv. Vokste opp meget strengt. Har aldri hatt venninner eller hatt det kjekt. Jeg har ikke fått oppleve normalt liv. Alltid vært utenfor. Et lett offer for å bli ertet. Jeg er pen, snill. Men null selvtillit og vokst opp under er voldsomt press/kontroll. Jeg har en konstant ulykkelig følelse inni meg. Jeg er trist. Jeg vet ikke hvorfor jeg skriver dette. Men har ingen å si det til. Føler meg som en idiot. Anonymkode: 3d622...64f
Anonym bruker Skrevet 28. september 2021 #2 Skrevet 28. september 2021 Sender deg en klem. Og tenker at du har førti år igjen på å være glad! Men du trenger nok litt hjelp for å komme i gang. Anonymkode: 58f6b...cbb
Anonym bruker Skrevet 28. september 2021 #3 Skrevet 28. september 2021 Samme her, men du får ikke gjort noe med fortiden, bare fremtiden. Dumt å kaste bort fremtiden ved å sture over fortiden, da sitter du der når du er seksti og angrer på at du kastet bort 40-årene. Lev heller nå. Anonymkode: cfdbe...ce0
Anonym bruker Skrevet 28. september 2021 #4 Skrevet 28. september 2021 Be om hjelp fra fagpersoner, Hi, slik at du bedre kan forstå hvordan oppveksten påvirket deg og også hvordan du kan legge det bak deg, frigjøre deg og komme deg videre. Jeg måtte selv oppsøke hjelp for å komme meg videre i livet, og det var det verdt. Ikke alltid like behagelig, og det var stunder med motløshet, men sakte så løste ting seg, og jeg ble tryggere i meg selv. Det er aldri for sent å få seg venner heller Anonymkode: b9026...241
Anonym bruker Skrevet 28. september 2021 #5 Skrevet 28. september 2021 Jeg støtter den om å få profesjonell hjelp. Vi er mange som har hatt en dårlig barndom, som har fått hjelp til å få et godt voksenliv. Det går an å bli kvitt følelsen av selvforakt og dårlig selvtillit og begynne å ta vare på seg selv. Anonymkode: 91e54...726
Anonym bruker Skrevet 28. september 2021 #6 Skrevet 28. september 2021 Snakk med fastlegen din om henvisning til psykolog. I mellomtiden synes jeg du skal tenke på hva du har lyst til nå. Når føler du deg best? Hva skal til for at du oftere skal ha det bra? Husk også at vi andre heller ikke går rundt og er lykkelige hele tiden og at ungdomstiden var noe dritt for mange. Ikke tro at det er normalt å være lykkelig eller å ha det bra hele tiden. Det er ikke noe rart med deg selv om du føler som du gjør. Lykke til. Anonymkode: 3d911...872
Anonym bruker Skrevet 28. september 2021 #7 Skrevet 28. september 2021 Du trenger å jobbe med å snu dine tankemønstre. Enten med hjelp av noen, eller aleine. Anonymkode: 4cca4...10a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå