Gå til innhold

Noe kjekt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen kjekke planer denne uke eller skjedd noe kjekt så langt i uken? 

Anonymkode: 1e502...922

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skjer noe fint hele tiden. Akkurat nå kom sola fram. Jeg har fått kort i posten fra en venninne, bare fordi det er koselig, ingen annen anledning. Nå sitter jeg på banen hjem, skal innom og hente en kjole på posten (hurra), og gleder meg til ungene lager middag og vi kan prate over magen, det er deres tur i dag. Jeg har hatt fine samtaler på jobb, både om jobb og annet. Til helgen kommer eldste barn hjem for fårikål hos mor og far. Ringte min beste venninne i går og prata i to timer. Gikk en lang tur til jobb i stedet for å ta bussen i morges, koste meg med regnet i ansiktet.  Osv osv.

Anonymkode: 56008...e86

Skrevet

Haha prate over MATEN, ikke magen.

Skrevet

Jeg har gode kollegaer som jeg snakker med hver dag, en sønn på 9 som fremdeles syns mamma er topp, skal på show med mannen til helga og det er høst (jeg ELSKER høsten). 

Du da hi, har du noe du gleder deg til? 

Anonymkode: df5c0...256

Skrevet

Så kjekt å høre. 

Er fint vær her. Bedt en venninne på besøk her på lørdag. Hadde et morsomt fall her som jeg har smilt og ledd av flere ganger. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Så kjekt å høre. 

Er fint vær her. Bedt en venninne på besøk her på lørdag. Hadde et morsomt fall her som jeg har smilt og ledd av flere ganger. 

Fint å høre! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Så kjekt å høre. 

Og må ha med lang samtale med en venninne som bor på andre siden av landet. Veldig koselig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...