Anonym bruker Skrevet 27. september 2021 #1 Skrevet 27. september 2021 Må alle menskopper kokes månedlig? Anonymkode: a83c6...821
Anonym bruker Skrevet 27. september 2021 #2 Skrevet 27. september 2021 Jeg bløtlegger min i eddikvann over natta. Koker ikke. Anonymkode: 0615d...9c3
Anonym bruker Skrevet 27. september 2021 #4 Skrevet 27. september 2021 Du kan bruke denne eventuelt: https://www.menskopp.no/product/microwavebag Jeg har brukt denne innimellom, men ofte bare vasker og spriter jeg den før den legges bort. Anonymkode: 070d6...0a6
Anonym bruker Skrevet 28. september 2021 #5 Skrevet 28. september 2021 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Du kan bruke denne eventuelt: https://www.menskopp.no/product/microwavebag Jeg har brukt denne innimellom, men ofte bare vasker og spriter jeg den før den legges bort. Anonymkode: 070d6...0a6 Fantastisk, denne kjøper jeg, takk! Hi Anonymkode: a83c6...821
Anonym bruker Skrevet 28. september 2021 #6 Skrevet 28. september 2021 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Du kan bruke denne eventuelt: https://www.menskopp.no/product/microwavebag Jeg har brukt denne innimellom, men ofte bare vasker og spriter jeg den før den legges bort. Anonymkode: 070d6...0a6 Hadde noen renset menskoppen sin i mikroen og så varmet opp mat til meg i den, hadde jeg kastet opp. Seriøst, man gjør ikke sånt på kjøkkenet. Anonymkode: d7eef...273
Anonym bruker Skrevet 28. september 2021 #7 Skrevet 28. september 2021 Æsj, så ekkelt konsept menskopp er. Anonymkode: 2eeee...c0e
Anonym bruker Skrevet 28. september 2021 #8 Skrevet 28. september 2021 Jeg skyller bare i vann... Anonymkode: 8534b...4eb
Anonym bruker Skrevet 28. september 2021 #9 Skrevet 28. september 2021 Jeg vasker min med vann og såpe. Anonymkode: 26511...8dc
Anonym bruker Skrevet 28. september 2021 #10 Skrevet 28. september 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Hadde noen renset menskoppen sin i mikroen og så varmet opp mat til meg i den, hadde jeg kastet opp. Seriøst, man gjør ikke sånt på kjøkkenet. Anonymkode: d7eef...273 Ok. Selv synes jeg det er mye eklere at folk legger blodige bind og tamponger i søpla, det stinker på badet, og gjør de det i mitt hus må jeg håndtere søpla etterpå. Om litt steril vanndamp skulle komme ut av denne lukkede posen mens den er i mikroen går det helt fint for meg😉 Anonymkode: 070d6...0a6
Anonym bruker Skrevet 28. september 2021 #11 Skrevet 28. september 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Ok. Selv synes jeg det er mye eklere at folk legger blodige bind og tamponger i søpla, det stinker på badet, og gjør de det i mitt hus må jeg håndtere søpla etterpå. Om litt steril vanndamp skulle komme ut av denne lukkede posen mens den er i mikroen går det helt fint for meg😉 Anonymkode: 070d6...0a6 På badet går man på do og bæsjer, promper, tisser og skifter bind. På kjøkkenet lager man mat og spiser. Det er litt forskjell. Anonymkode: d7eef...273
Anonym bruker Skrevet 28. september 2021 #12 Skrevet 28. september 2021 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Ok. Selv synes jeg det er mye eklere at folk legger blodige bind og tamponger i søpla, det stinker på badet, og gjør de det i mitt hus må jeg håndtere søpla etterpå. Om litt steril vanndamp skulle komme ut av denne lukkede posen mens den er i mikroen går det helt fint for meg😉 Anonymkode: 070d6...0a6 Så kokt sterilt mensblod kan gjerne flyte på kjøkkenet siden det er sterilt? Tiss og bæsj blir også sterilt om man koker det, men ingen ville hatt det i nærheten av kjøkken eller kasseroller eller mikro for det. Du vil heller ha mensstank i maten din. Logisk. Det må jo håndteres uansett hvor det hives da, og kjøkkenet er virkelig ikke stedet for mensbind. Eller bleier. Du inviterer ikke folk med mensen til ditt hus da eller? Anonymkode: 18cbc...c15
Anonym bruker Skrevet 28. september 2021 #13 Skrevet 28. september 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Så kokt sterilt mensblod kan gjerne flyte på kjøkkenet siden det er sterilt? Tiss og bæsj blir også sterilt om man koker det, men ingen ville hatt det i nærheten av kjøkken eller kasseroller eller mikro for det. Du vil heller ha mensstank i maten din. Logisk. Det må jo håndteres uansett hvor det hives da, og kjøkkenet er virkelig ikke stedet for mensbind. Eller bleier. Du inviterer ikke folk med mensen til ditt hus da eller? Anonymkode: 18cbc...c15 Du legger en ren menskopp i posen, vasket med såpe og vann. Så steriliserer du den i mikroen med rent vann. Posen er lukket, men har en ventil som kan slippe ut vanndamp. Det er ca like ekkelt som at du har vært på do, vasket hendene, og så gjør du andre ting med hendene etterpå. Anonymkode: 070d6...0a6
Anonym bruker Skrevet 28. september 2021 #14 Skrevet 28. september 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Du legger en ren menskopp i posen, vasket med såpe og vann. Så steriliserer du den i mikroen med rent vann. Posen er lukket, men har en ventil som kan slippe ut vanndamp. Det er ca like ekkelt som at du har vært på do, vasket hendene, og så gjør du andre ting med hendene etterpå. Anonymkode: 070d6...0a6 Hvis den er ren, hvorfor må man sterilisere den? Man steriliserer jo ikke leketøy og andre ting som skal "oppi der". Anonymkode: d7eef...273
Anonym bruker Skrevet 28. september 2021 #15 Skrevet 28. september 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Æsj, så ekkelt konsept menskopp er. Anonymkode: 2eeee...c0e Enig, menskopp er skikkelig ekkelt. Anonymkode: 3c59e...a18
Optatium Skrevet 28. september 2021 #16 Skrevet 28. september 2021 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Så kokt sterilt mensblod kan gjerne flyte på kjøkkenet siden det er sterilt? Tiss og bæsj blir også sterilt om man koker det, men ingen ville hatt det i nærheten av kjøkken eller kasseroller eller mikro for det. Du vil heller ha mensstank i maten din. Logisk. Det må jo håndteres uansett hvor det hives da, og kjøkkenet er virkelig ikke stedet for mensbind. Eller bleier. Du inviterer ikke folk med mensen til ditt hus da eller? Anonymkode: 18cbc...c15 Så hinsides barnslig språk og argumentasjon...🤦♀️
Anonym bruker Skrevet 28. september 2021 #17 Skrevet 28. september 2021 Optatium skrev (26 minutter siden): Så hinsides barnslig språk og argumentasjon...🤦♀️ Følte du deg voksen nå? 🤣 Anonymkode: 18cbc...c15
Anonym bruker Skrevet 28. september 2021 #18 Skrevet 28. september 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvis den er ren, hvorfor må man sterilisere den? Man steriliserer jo ikke leketøy og andre ting som skal "oppi der". Anonymkode: d7eef...273 Vel, du burde vaske og innimellom sterilisere leketøy og alle andre ting "som skal oppi der". Det vet du, ikke sant? Anonymkode: 7dd37...afa
Anonym bruker Skrevet 28. september 2021 #19 Skrevet 28. september 2021 Anonym bruker skrev (39 minutter siden): Vel, du burde vaske og innimellom sterilisere leketøy og alle andre ting "som skal oppi der". Det vet du, ikke sant? Anonymkode: 7dd37...afa Selvfølgelig skal de vaskes. Men hvorfor sterilisere? Man steriliserer jo ikke penisen og hendene som skal opp samme sted? Anonymkode: d7eef...273
Anonym bruker Skrevet 28. september 2021 #20 Skrevet 28. september 2021 Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Vel, du burde vaske og innimellom sterilisere leketøy og alle andre ting "som skal oppi der". Det vet du, ikke sant? Anonymkode: 7dd37...afa Dette. Alt som skal "oppi der" bør vaskes godt, OG steriliseres. Også leketøy. Du får kjøpt egne produkter for sterilisering av leketøy også. Og derfor skrev jeg at jeg vasker menskoppen godt etter bruk, og steriliserer den innimellom i tillegg, og linket til posen som jeg bruker til sterilisering i mikro. Anonymkode: 070d6...0a6
Anonym bruker Skrevet 28. september 2021 #21 Skrevet 28. september 2021 Kjøpte rensetabletter på blivakker.no, men veldig dyrt for to tabletter. Var på tilbud da jeg kjøpte... https://www.blivakker.no/products/monthlycup Anonymkode: 2a10e...56a
Anonym bruker Skrevet 28. september 2021 #22 Skrevet 28. september 2021 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Dette. Alt som skal "oppi der" bør vaskes godt, OG steriliseres. Også leketøy. Du får kjøpt egne produkter for sterilisering av leketøy også. Og derfor skrev jeg at jeg vasker menskoppen godt etter bruk, og steriliserer den innimellom i tillegg, og linket til posen som jeg bruker til sterilisering i mikro. Anonymkode: 070d6...0a6 Steriliserer du mannens utstyr og fingre før de skal oppi der? Med sprit og greier? Anonymkode: d7eef...273
Anonym bruker Skrevet 28. september 2021 #23 Skrevet 28. september 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Så kokt sterilt mensblod kan gjerne flyte på kjøkkenet siden det er sterilt? Tiss og bæsj blir også sterilt om man koker det, men ingen ville hatt det i nærheten av kjøkken eller kasseroller eller mikro for det. Du vil heller ha mensstank i maten din. Logisk. Det må jo håndteres uansett hvor det hives da, og kjøkkenet er virkelig ikke stedet for mensbind. Eller bleier. Du inviterer ikke folk med mensen til ditt hus da eller? Anonymkode: 18cbc...c15 Tror du helt seriøst at de legger en menskopp full i blod inn i microen? Helt på alvor? Siden du tror at blodet flyter rundt på kjøkkenet så må du jo nesten tro det. Anonymkode: f2318...361
Anonym bruker Skrevet 28. september 2021 #24 Skrevet 28. september 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Steriliserer du mannens utstyr og fingre før de skal oppi der? Med sprit og greier? Anonymkode: d7eef...273 En penis eller en vibrator blir vel ikke liggende inni vagina i timesvis? Anonymkode: f2318...361
Anonym bruker Skrevet 28. september 2021 #25 Skrevet 28. september 2021 Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Steriliserer du mannens utstyr og fingre før de skal oppi der? Med sprit og greier? Anonymkode: d7eef...273 Mener du seriøst at dette er sammenlignbart? Penis, på en levende kropp, som dusjes og vaskes med såpe, daglig steriliserer jeg ikke, nei. Hender og fingre steriliserer vi alle jevnlig, en godt etablert corona-vane. Jeg går heller ikke rundt med mannens penis eller fingre inni meg flere dager i strekk ifbm mensen. Det er forskjell på kroppsdeler som vaskes jevnlig, og menskopp og leketøy, dødt materiale, med mulighet for bakterievekst om det ikke er godt nok rengjort/sterilisert etter bruk. Anonymkode: 070d6...0a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå