Gå til innhold

Sukk. Lurer på om vi noen gang får kjøpt oss hus.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kamerat skilte seg fir tre år siden. De suste to årene har han tapt budrunde på budrunde. Han ga nesten opp flere ganger. Endelig vant han en budrunde nå, å hele mannen er 10kg lettere ig smilet er tilbake. Han ble oppriktig deprimert . Hold motet oppe å ikke gi opp

Anonymkode: a2c99...1d5

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Min kamerat skilte seg fir tre år siden. De suste to årene har han tapt budrunde på budrunde. Han ga nesten opp flere ganger. Endelig vant han en budrunde nå, å hele mannen er 10kg lettere ig smilet er tilbake. Han ble oppriktig deprimert . Hold motet oppe å ikke gi opp

Anonymkode: a2c99...1d5

Så bra at det ordnet seg for ham :) Håper vi er like heldige.

hi

Anonymkode: 09526...079

• 2 uker senere...
Skrevet

Hi her

Da skjedde det igjen, tapte nok en budrunde, det gikk altså for 950.000 over takst. Vi ga oss på 650.000 over.

Er det rart jeg mister motet? 🤪

Skrevet

Det er trist å høre Hi. Ønsker meg selv hus, men bor i rekkehus på 80 kvm. Har selv vokst opp i hus og savner mer plass. Vi har råd til et større hus, men da blir det et med behov for oppussing uten at vi har råd til å pusse opp ordentlig, eller det ligger klin inntil en stor vei eller en annen stor ulempe. Jeg angrer på at vi ikke flyttet lengre ut av byen til et sted husene er billigere, men nå er vi «rotfestet» her. Ungene har alle aktiviteter, venner, familie, osv. alt er her. Så da er det ikke bare å flytte. Men det er sårt. Jeg tenker på det hver dag, og synes spesielt det er krevende om vinteren, eller når det er høytider og storfamilien ikke har noe sted å være samlet eller når ungene har bursdager og vi ikke kan invitere alle pga. plassen. Det er krevende..

Anonymkode: fc441...875

Skrevet

Det er trist å høre Hi. Ønsker meg selv hus, men bor i rekkehus på 80 kvm. Har selv vokst opp i hus og savner mer plass. Vi har råd til et større hus, men da blir det et med behov for oppussing uten at vi har råd til å pusse opp ordentlig, eller det ligger klin inntil en stor vei eller en annen stor ulempe. Jeg angrer på at vi ikke flyttet lengre ut av byen til et sted husene er billigere, men nå er vi «rotfestet» her. Ungene har alle aktiviteter, venner, familie, osv. alt er her. Så da er det ikke bare å flytte. Men det er sårt. Jeg tenker på det hver dag, og synes spesielt det er krevende om vinteren, eller når det er høytider og storfamilien ikke har noe sted å være samlet eller når ungene har bursdager og vi ikke kan invitere alle pga. plassen. Det er krevende..

Anonymkode: fc441...875

Vet akkurat hva du mener, spesielt det med storfamilien og ikke kunne huse større selskaper. Jeg syns også at det er skikkelig sårt.

Håper det ordner seg på et vis for dere.

hi

Skrevet

Hold ut! Vi bød på sikkert 10 hus (kanskje ikke mye, men vi bor på bygda/svært liten by). Plutselig så går det veien. Renten er på vei opp, det kan bli en fordel. Heier på deg og familien!

Anonymkode: 87200...1fd

Skrevet

Skjønner at det er kjipt men dette er faktisk i-landsproblemer. Enten må dere flytte et annet sted med lavere priser eller så må dere godta situasjonen. Eller vente på arv🙃

Anonymkode: 6854a...795

Skrevet

Skjønner at det er kjipt men dette er faktisk i-landsproblemer. Enten må dere flytte et annet sted med lavere priser eller så må dere godta situasjonen. Eller vente på arv🙃

Anonymkode: 6854a...795

Hvis man ikke har lov til å være frustrert over noe som er i-landsproblemer så har vel i grunnen ingen av oss her inne noe å skrive om.

Selvsagt finnes det mennesker som har der verre. Det må da likevel være lov å føle på fortvilelse av å tape gang på gang.

Å vente på arv vil jeg ikke engang tenke på. Syns det er ganske hårreisende å ha en slik tankegang.

hi

Skrevet

Hold ut! Vi bød på sikkert 10 hus (kanskje ikke mye, men vi bor på bygda/svært liten by). Plutselig så går det veien. Renten er på vei opp, det kan bli en fordel. Heier på deg og familien!

Anonymkode: 87200...1fd

Tusen takk, og så kjekt å høre at det ordnet seg for dere til slutt. Håper det blir vår tur en gang også :) 

hi

Skrevet

Venninnen min vant nettopp en budrunde 600.000 under takst.

Anonymkode: 54584...950

Skrevet
Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Venninnen min vant nettopp en budrunde 600.000 under takst.

Anonymkode: 54584...950

Godt å høre at det går an den veien også :) 

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...