Anonym bruker Skrevet 27. september 2021 #1 Skrevet 27. september 2021 Synes hun ser godt ut😍 Anonymkode: e465c...69c
Anonym bruker Skrevet 27. september 2021 #2 Skrevet 27. september 2021 Ja en kjempeflott dame og er så naturlig vakker. Og så virker hun veldig snill og god og jordnær og ekte. Liker henne godt 🤗 Anonymkode: edf42...fcf
Anonym bruker Skrevet 27. september 2021 #3 Skrevet 27. september 2021 Vakker dame, absolutt! Men hun virker ikke helt frisk mentalt. Forholdet til Durek virker også usunt. Da snakker jeg ikke om overtroen og de greiene der. Mer den gjensidige avhengigheten og at man er hel først når man har hverandre. Sånn var jo Ari også. Andre mennesker skulle gjøre han hel. Han gjorde seg avhengig av dem. Fryktelig usunt Anonymkode: 0a1d2...0a4
Anonym bruker Skrevet 27. september 2021 #5 Skrevet 27. september 2021 Jeg mistet dessverre respekten for henne da hun åpnet Engleskolen, der de lurte til seg penger fra godtroende mennesker som virkelig trodde på at de skulle lære å snakke med engler. Hun fremstår ellers som en OK person, men akkurat denne biten gir vanvittig avsmak. Anonymkode: 308ec...ed2
Anonym bruker Skrevet 27. september 2021 #6 Skrevet 27. september 2021 Hun er en utrolig flott dame! Jeg er like gammel og ser langt fra så fresh ut. Smaken i menn har vi heller ikke felles🙈 Anonymkode: aec84...00f
Anonym bruker Skrevet 27. september 2021 #7 Skrevet 27. september 2021 Hun er vakker! Og selv om jeg ikke forstår meg helt på dette forholdet til Durek, virker hun så lykkelig at det lyser ut av øynene hennes. Anonymkode: 7e70b...148
Mrs Remington Skrevet 27. september 2021 #8 Skrevet 27. september 2021 Enig, hun er nydelig. Tror ikke hun selv skjønner hvor flott hun er.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2021 #9 Skrevet 27. september 2021 Pen dame! Utover det har jeg ingen respekt for henne. Hun lurer mennesker, misbruker sine titler, driver åpenlyst økonomisk spekulasjon på sin prinsesserolle. Hun må gjerne tro på både engler og demoner for min del, men gjort det på egen fritid. <og brukt mer tid på sine beskytterskap - dem han hun vel nærmest forsømt. Jeg må si jeg hadde mye større respekt for henne da hun brukte tid på handikapede, paralympics, ridderrennet osv. Anonymkode: 861e8...8d5
Anonym bruker Skrevet 27. september 2021 #10 Skrevet 27. september 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hun er en utrolig flott dame! Jeg er like gammel og ser langt fra så fresh ut. Smaken i menn har vi heller ikke felles🙈 Anonymkode: aec84...00f De fleste har ikke hatt like mye penger og muligheter til å se slik ut. Damer flest kan se bra ut hvis de driver med nok vedlikehold av utseendet og ikke sliter seg ut med å jobbe i fysisk tunge jobber pluss husarbeid, barn og det tredje skiftet 24/7. Anonymkode: 308ec...ed2
Nyttårs barn Skrevet 27. september 2021 #11 Skrevet 27. september 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): De fleste har ikke hatt like mye penger og muligheter til å se slik ut. Damer flest kan se bra ut hvis de driver med nok vedlikehold av utseendet og ikke sliter seg ut med å jobbe i fysisk tunge jobber pluss husarbeid, barn og det tredje skiftet 24/7. Anonymkode: 308ec...ed2 Men jeg tror og at hun har gode gener. Ser ikke at hun har gjort noe inngrep eller Botox 😅
Anonym bruker Skrevet 27. september 2021 #12 Skrevet 27. september 2021 Hun er virkelig slående vakker! En god blanding av sine flotte foreldre Hun tror på mye rart men virker like fullt som et godt og raust menneske. Gratulerer så mye med overstått 50-årsdag! 🌹💐 Anonymkode: 34e1e...2a8
Anonym bruker Skrevet 27. september 2021 #13 Skrevet 27. september 2021 Hun er vakker. Men naturlig... er Botox og fillers naturlig? Anonymkode: a755e...b5b
Anonym bruker Skrevet 27. september 2021 #15 Skrevet 27. september 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Anonymkode: a755e...b5b Hadde du et poeng? Anonymkode: e470a...47a
Anonym bruker Skrevet 27. september 2021 #16 Skrevet 27. september 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hadde du et poeng? Anonymkode: e470a...47a Er enig at det er endel fikset på der i forhold til bildene som ble lagt ut på bursdagen hennes. Og ikke minst at hun har hairestensjon. Plutselig var det kort og pistrete og så var det langt og fyldig… kan røpe at jeg ikke er fan av hele kongefamilien .Og at Marta ble sammen med Durek er nok en skam og ikke ønsket av kongehuset. Anonymkode: e4032...fd4
Anonym bruker Skrevet 28. september 2021 #17 Skrevet 28. september 2021 Hun blir bare vakrere og vakrere med årene. Det kan man ikke si om alle. Anonymkode: 4c402...04e
Anonym bruker Skrevet 28. september 2021 #18 Skrevet 28. september 2021 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Er enig at det er endel fikset på der i forhold til bildene som ble lagt ut på bursdagen hennes. Og ikke minst at hun har hairestensjon. Plutselig var det kort og pistrete og så var det langt og fyldig… kan røpe at jeg ikke er fan av hele kongefamilien .Og at Marta ble sammen med Durek er nok en skam og ikke ønsket av kongehuset. Anonymkode: e4032...fd4 Du tror ikke en god frisør klarer å fikse håret hennes så det ser fyldig og fint ut…? SELVFØLGELIG ser hun mer fresh ut på et planlagt bilde med riktig belysning og en god fotograf enn på et tilfeldig bilde fra hverdagen. Det hadde du og jeg gjort også. Jeg synes ikke det ser ut som om prinsessa bruker Botox eller fillers. Hun har jo åpenbart rynker. Hun er et glimrende eksempel på at man kan eldes med verdighet og se naturlig vakker ut også i en alder av 50. Anonymkode: 756ba...732
Anonym bruker Skrevet 28. september 2021 #19 Skrevet 28. september 2021 Nyttårs barn skrev (17 timer siden): Men jeg tror og at hun har gode gener. Ser ikke at hun har gjort noe inngrep eller Botox 😅 Det har ingenting med Botox å gjøre, men dyre kremer og hudpleierutiner, god frisør, nok hvile og fravær av tungt kroppsarbeid. Anonymkode: 308ec...ed2
Mammaaaa? Skrevet 28. september 2021 #20 Skrevet 28. september 2021 Hun ser fordømt bra ut, uansett. Bildet over som skulle statuere et eksempel i negativ retning slo feil. Usminket og hverdagslig, ja, men fortsatt bra! Hun har tatt mange valg jeg personlig ikke ville valgt, men hun virker likevel raus og som et godt menneske - noe mange her inne oppriktig burde trakte etter. Flott dame, og jeg får mer og mer sansen for henne etter som jeg også blir eldre.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2021 #21 Skrevet 28. september 2021 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Er enig at det er endel fikset på der i forhold til bildene som ble lagt ut på bursdagen hennes. Og ikke minst at hun har hairestensjon. Plutselig var det kort og pistrete og så var det langt og fyldig… kan røpe at jeg ikke er fan av hele kongefamilien .Og at Marta ble sammen med Durek er nok en skam og ikke ønsket av kongehuset. Anonymkode: e4032...fd4 Hairestensjon??? Anonymkode: cf326...ab4
Anonym bruker Skrevet 28. september 2021 #22 Skrevet 28. september 2021 Mammaaaa? skrev (Akkurat nå): Hun ser fordømt bra ut, uansett. Bildet over som skulle statuere et eksempel i negativ retning slo feil. Usminket og hverdagslig, ja, men fortsatt bra! Hun har tatt mange valg jeg personlig ikke ville valgt, men hun virker likevel raus og som et godt menneske - noe mange her inne oppriktig burde trakte etter. Flott dame, og jeg får mer og mer sansen for henne etter som jeg også blir eldre. Å trakte etter noen som lurer penger ut av naive, overtroiske folk? Tror ikke det gitt. Ja, hun virker som varm og god mot familien sin og folk hun kjenner. Men dette ene valget om å åpne "Engleskolen" og tyte om at hun har kontakt med engler, overstryker alt for min del. Anonymkode: 308ec...ed2
Anonym bruker Skrevet 28. september 2021 #23 Skrevet 28. september 2021 Anonym bruker skrev (21 timer siden): De fleste har ikke hatt like mye penger og muligheter til å se slik ut. Damer flest kan se bra ut hvis de driver med nok vedlikehold av utseendet og ikke sliter seg ut med å jobbe i fysisk tunge jobber pluss husarbeid, barn og det tredje skiftet 24/7. Anonymkode: 308ec...ed2 Jeg selv har jobbet masse, og det i tunge yrker. Har også barn og hjem som jeg stort sett har vært alene om. Ikke er jeg rik, heller motsatt. 😅 Men er over 40 og omtrent ingen rynker, og holder meg forbasket bra. Så dette er det ikke hold i. Prinsessa er heller ingen "jåledame", så tviler på at hun har gjort så veldig mye for utseendet. Gener handler dette stort sett om 👍 Ja hun er flott og holder seg bra. Og sikkert en god og snill person. Men det englegreiene er litt ekstremt for min del. Anonymkode: a1230...8d1
Anonym bruker Skrevet 28. september 2021 #24 Skrevet 28. september 2021 Ja, hun er fin å se på, men det stopper der... Anonymkode: cad74...20a
Anonym bruker Skrevet 28. september 2021 #25 Skrevet 28. september 2021 Anonym bruker skrev (45 minutter siden): Ja, hun er fin å se på, men det stopper der... Anonymkode: cad74...20a Helt riktig! Anonymkode: fa55a...ac1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå