Gå til innhold

Jeg snubler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke så ofte til lege- så når jeg først går så har jeg gjerne flere ting jeg tar opp. Har også tatt opp dette 3-4 ganger uten at legen har reagert på det.

Men, jeg snubler, faller, mister balansen og ligger langflat med oppskrapede knær og håndflater rett som det er.

Jeg er hverken svimmel eller påvirket av medisin eller alkohol.

Jeg er kanskje litt vimsete, men burde vel ikke skadet meg og falle så ofte pga det..

Andre?

Anonymkode: e9662...294

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det tidligere, men ble heller ikke trodd. Fikk høre at jeg var hypokonder, selv etter at de hos meg hadde konkrete funn som kunne forklare det, selv om de ikke greide å sette en konkret diagnose på meg, og fremdeles (etter mer enn åtte år) fremdeles ikke har greid det.

Var jeg deg ville jeg bedt om en utredning, ikke la deg avfeie! Veldig viktig å nevne hvis det stemmer at dette er noe du ikke hadde tidligere, og få med ca når det startet, om du husker det. Det kan være utallige årsaker til slike symptomer.

Ellers har jeg også hatt god effekt av kiropraktor med spesialisering innen nevrologisk rehabilitering/funksjonell nevrologi. Selv om det ikke fjernet problemet mitt så ble jeg betydelig bedre. Det er ikke så mange kiropraktorer i landet som har denne spesialiseringen, men de er ofte verdt å reise litt for å komme til, er min erfaring. Om legen ikke gjør noe videre, så kan en kiropraktor også henvise deg videre til spesialist, om det skulle være indikasjoner for det.

Anonymkode: 7730a...b60

Skrevet

Hvis du ikke har vært sånn hele livet, bør du henvises til nevrolog. Forverrer det seg over tid?

Anonymkode: 6fa67...484

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Jeg er ikke så ofte til lege- så når jeg først går så har jeg gjerne flere ting jeg tar opp. Har også tatt opp dette 3-4 ganger uten at legen har reagert på det.

Men, jeg snubler, faller, mister balansen og ligger langflat med oppskrapede knær og håndflater rett som det er.

Jeg er kanskje litt vimsete, men burde vel ikke skadet meg og falle så ofte pga det..

Andre?

Hvor gammel er du og har du hatt det slik hele livet?

Anonymkode: 365eb...6c2

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Andre?

Undersøk om det er Meniers syndrom. 

Anonymkode: b8c7c...d52

Skrevet

Ikke gi deg på dette, HI! Det kan være mange tilstander som gjør dette. Har du alltid vært sånn?

Anonymkode: daabc...558

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...