Gå til innhold

Jeg har 7 sølvskjeer….

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som jeg fikk til konfirmasjonen i 1995. Eneste de er brukt til er å tas frem for å pusses med ujevne mellomrom. 

Jeg vurderer å selge de, men de koster bare 250 per stykk i butikk, så kan antakelig ikke selge de for mer enn 1000 til sammen. Er det for høy pris?

Anonymkode: aecff...6d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynn å bruk dei i staden. Om så legg dei i kjøkkenskuffa. Ein tusenlapp er for lite uttelling for konfirmasjonsgåvene.

Anonymkode: 90eb2...6eb

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Begynn å bruk dei i staden. Om så legg dei i kjøkkenskuffa. Ein tusenlapp er for lite uttelling for konfirmasjonsgåvene.

Anonymkode: 90eb2...6eb

Jeg liker ikke sølvbestikk. Synes de setter smak på maten. Gaven ble gitt av et familiemedlem jeg ikke noen gang har likt, så det er negativt ladet uansett å ha de.

Skrevet

Sølvskje med nypris 250? Høres ikke riktig ut?

Anonymkode: cdd40...849

Skrevet
Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Som jeg fikk til konfirmasjonen i 1995. Eneste de er brukt til er å tas frem for å pusses med ujevne mellomrom. 

Jeg vurderer å selge de, men de koster bare 250 per stykk i butikk, så kan antakelig ikke selge de for mer enn 1000 til sammen. Er det for høy pris?

Sikker på at du har funnet prisen på søvskjeer og ikke samme modell i sølvplett? Eller er det sølvplett du har?

Hvis det er sølvskjeer kan du sikkert få mer enn 1000 kroner. 

Ville absolutt solgt om du ikke bruker dem og ikke har planer om å gjøre det. Fint om noen andre får glede av dem. 

Anonymkode: 7aa6d...5b5

Skrevet

Hvis det er sølv koster de vel minst 500 per stk ny, så ville iallefall prøvd å få 2000 for de.

Anonymkode: 94e79...8e4

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Vil tro det er sølvplett.

Jeg synes du max kan ta halv pris for de hi.

Anonymkode: a8c1d...589

Skrevet

Det er sølv. Men det er kaffeskjeer/teskjeer, ikke dessert eller spiseskje

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Kaffeskje/teskje

Skrevet

SORRY ALLE SAMMEN! 
Jeg googlet prisen og fant «kistebunn». Ser nå at det koster 250 per skje for brukte skjeer der, ikke nye. Nye koster de 599

Skrevet

Det blir jo 1759. Hadde glatt solgt dem.

Ting som ikke brukes og ikke har sentimental verdi, få det ut! 

Anonymkode: 563c8...cce

Skrevet

Hvis de koster 250 i butikk får du vesentlig mindre. Butikken må betaøe mva og skal ha avanse.

Anonymkode: 30902...b38

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Hvis de koster 250 i butikk får du vesentlig mindre. Butikken må betaøe mva og skal ha avanse.

Anonymkode: 30902...b38

De koster 599 i butikk. Jeg googlet feil. 

For de som kjøper/kundene spiller det ikke noen rolle hva butikken skal ha og hva de skal betale. I og med at prisen nå plutselig ble høyere, så kan jeg nok selge dem for minst 2000 eller 2500 kanskje

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

De koster 599 i butikk. Jeg googlet feil. 

For de som kjøper/kundene spiller det ikke noen rolle hva butikken skal ha og hva de skal betale. I og med at prisen nå plutselig ble høyere, så kan jeg nok selge dem for minst 2000 eller 2500 kanskje

Sølv selges litt avhengig av mønster for ca halv pris av ny pris. Selg det på finn.

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Sølv selges litt avhengig av mønster for ca halv pris av ny pris. Selg det på finn.

Dette har vært i salg siden begynnelsen av 1900-tallet. Vet ikke noe om sølv og mønster, så aner ikke om det gjør det populært eller ikke. Men det er i alle fall ikke ute av produksjon 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...