Gå til innhold

Bilstol baby til 359 kr på Biltema

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvorfor Biltema kan selge bilstol til baby for 359 kr når det er så dyrt andre steder??! 🧐

Anonymkode: 3565d...17c

Fortsetter under...

Skrevet

Du får jo gjerne litt det du betaler for, både når det kommer til holdbarhet, komfort osv. Det setet der har ikke vunne noen Best-i-test vurderinger akkurat. De fleste seter i dag festet også med isofix, og ikke med beltet i bilen.

Men det er godkjent, så det skal være rimelig trygt å bruke.

Anonymkode: f747e...cfb

Skrevet

Fordi det er et kvasisete som følger kun minimumskravene for testing og enkleste, dårligste festemetode i bilen. Er heller ikke et anerkjent merke som har lang erfaring med utvikling av bilstoler. 

Jeg kunne strukket meg til å kjøpe bilpute på Biltema, men aldri andre bilstoler. 

Anonymkode: f4303...2be

Skrevet

De er ikke sikre! Kjøp heller et pent brukt av et anerkjent merke hvis du ikke har råd til noe dyrere. Mye man kan spare på, men sikkerhet bør man prioritere.

Anonymkode: ddbc9...2fa

Skrevet

De er helt ok og gjør jobben sin. Det vesentlige er at setet blir riktig montert og brukt. 

Anonymkode: 0c79c...9b7

Skrevet

Tipper det er akkurat like bra og trygt som de til tusenvis av kroner. 

Anonymkode: b60b8...4e9

Annonse

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

De er ikke sikre! Kjøp heller et pent brukt av et anerkjent merke hvis du ikke har råd til noe dyrere. Mye man kan spare på, men sikkerhet bør man prioritere.

Hvis ikke de er sikre, hadde de ikke solgt dem. 

Anonymkode: 27125...f32

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Men de er sikre nok til å være godkjent. Å kjøpe brukt er jo et særdeles dårlig råd når argumentet er å ikke spare penger på sikkerhet. Man aner ingenting om historien til et brukt sete. Har det vært i en krasj, har det stått i solsteken? Har det ramlet ned trappen?

Ellers er jeg enig i at jeg heller ville spart penger på andre ting som vogn, seng, stellebord, klær, leker osv.

Uten å ha sjekka nærmere så vil jeg anta at biltemasetene ikke er like brukervennlige som dyrere seter og de er kanskje tyngre.

Skrevet

Hadde aldri kjøpt det. Det viktigste er uansett at du får 45 grader helling i bilen din!

Skrevet

Bestefaren til gutten min har beltestol fra biltema, slik at barnebarna slipper å sitte uten i bilen hans, gutten min har sittet i den 1 gang,stolen virket helt ok . Den koster 799.

Anonymkode: 34deb...7d0

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Bestefaren til gutten min har beltestol fra biltema, slik at barnebarna slipper å sitte uten i bilen hans, gutten min har sittet i den 1 gang,stolen virket helt ok . Den koster 799.

Anonymkode: 34deb...7d0

Barnebarna «slipper å sitte uten»????

Hvilken verden lever dere i? 

Anonymkode: 27775...f4f

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hadde aldri kjøpt det. Det viktigste er uansett at du får 45 grader helling i bilen din!

Hahah det der er en tullete myte hvertfall!! Kjører du bare på helt flat vei du da?? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Hahah det der er en tullete myte hvertfall!! Kjører du bare på helt flat vei du da?? 

Si at du tuller, vær så snill

Anonymkode: 99e1f...4d9

Annonse

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hjelp! Vet ikke helt hva jeg skal svare på denne. Blir bare helt paff. Hvilke seriøse kilder mener dette er en myte? Dette er faktisk livsviktig informasjon som alle foreldre burde lært.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...