Anonym bruker Skrevet 26. september 2021 #1 Skrevet 26. september 2021 Lurer på hvorfor Biltema kan selge bilstol til baby for 359 kr når det er så dyrt andre steder??! 🧐 Anonymkode: 3565d...17c
Anonym bruker Skrevet 26. september 2021 #2 Skrevet 26. september 2021 Du får jo gjerne litt det du betaler for, både når det kommer til holdbarhet, komfort osv. Det setet der har ikke vunne noen Best-i-test vurderinger akkurat. De fleste seter i dag festet også med isofix, og ikke med beltet i bilen. Men det er godkjent, så det skal være rimelig trygt å bruke. Anonymkode: f747e...cfb
Anonym bruker Skrevet 26. september 2021 #3 Skrevet 26. september 2021 Fordi det er et kvasisete som følger kun minimumskravene for testing og enkleste, dårligste festemetode i bilen. Er heller ikke et anerkjent merke som har lang erfaring med utvikling av bilstoler. Jeg kunne strukket meg til å kjøpe bilpute på Biltema, men aldri andre bilstoler. Anonymkode: f4303...2be
Anonym bruker Skrevet 26. september 2021 #4 Skrevet 26. september 2021 De er ikke sikre! Kjøp heller et pent brukt av et anerkjent merke hvis du ikke har råd til noe dyrere. Mye man kan spare på, men sikkerhet bør man prioritere. Anonymkode: ddbc9...2fa
Anonym bruker Skrevet 26. september 2021 #5 Skrevet 26. september 2021 De er helt ok og gjør jobben sin. Det vesentlige er at setet blir riktig montert og brukt. Anonymkode: 0c79c...9b7
Anonym bruker Skrevet 26. september 2021 #6 Skrevet 26. september 2021 Tipper det er akkurat like bra og trygt som de til tusenvis av kroner. Anonymkode: b60b8...4e9
Anonym bruker Skrevet 26. september 2021 #7 Skrevet 26. september 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): De er ikke sikre! Kjøp heller et pent brukt av et anerkjent merke hvis du ikke har råd til noe dyrere. Mye man kan spare på, men sikkerhet bør man prioritere. Anonymkode: ddbc9...2fa Hvis ikke de er sikre, hadde de ikke solgt dem. Anonymkode: 27125...f32
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 26. september 2021 #8 Skrevet 26. september 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): De er ikke sikre! Kjøp heller et pent brukt av et anerkjent merke hvis du ikke har råd til noe dyrere. Mye man kan spare på, men sikkerhet bør man prioritere. Anonymkode: ddbc9...2fa Men de er sikre nok til å være godkjent. Å kjøpe brukt er jo et særdeles dårlig råd når argumentet er å ikke spare penger på sikkerhet. Man aner ingenting om historien til et brukt sete. Har det vært i en krasj, har det stått i solsteken? Har det ramlet ned trappen? Ellers er jeg enig i at jeg heller ville spart penger på andre ting som vogn, seng, stellebord, klær, leker osv. Uten å ha sjekka nærmere så vil jeg anta at biltemasetene ikke er like brukervennlige som dyrere seter og de er kanskje tyngre.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2021 #9 Skrevet 26. september 2021 Hadde aldri kjøpt det. Det viktigste er uansett at du får 45 grader helling i bilen din! Anonymkode: ddbc9...2fa
Anonym bruker Skrevet 26. september 2021 #10 Skrevet 26. september 2021 Bestefaren til gutten min har beltestol fra biltema, slik at barnebarna slipper å sitte uten i bilen hans, gutten min har sittet i den 1 gang,stolen virket helt ok . Den koster 799. Anonymkode: 34deb...7d0
Anonym bruker Skrevet 26. september 2021 #11 Skrevet 26. september 2021 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Bestefaren til gutten min har beltestol fra biltema, slik at barnebarna slipper å sitte uten i bilen hans, gutten min har sittet i den 1 gang,stolen virket helt ok . Den koster 799. Anonymkode: 34deb...7d0 Barnebarna «slipper å sitte uten»???? Hvilken verden lever dere i? Anonymkode: 27775...f4f
Anonym bruker Skrevet 26. september 2021 #12 Skrevet 26. september 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hadde aldri kjøpt det. Det viktigste er uansett at du får 45 grader helling i bilen din! Anonymkode: ddbc9...2fa Hahah det der er en tullete myte hvertfall!! Kjører du bare på helt flat vei du da?? Anonymkode: 3565d...17c
Anonym bruker Skrevet 26. september 2021 #13 Skrevet 26. september 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Hahah det der er en tullete myte hvertfall!! Kjører du bare på helt flat vei du da?? Anonymkode: 3565d...17c Si at du tuller, vær så snill Anonymkode: 99e1f...4d9
Anonym bruker Skrevet 26. september 2021 #14 Skrevet 26. september 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hahah det der er en tullete myte hvertfall!! Kjører du bare på helt flat vei du da?? Anonymkode: 3565d...17c Hjelp! Vet ikke helt hva jeg skal svare på denne. Blir bare helt paff. Hvilke seriøse kilder mener dette er en myte? Dette er faktisk livsviktig informasjon som alle foreldre burde lært. Anonymkode: ddbc9...2fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå