Gå til innhold

Ensom

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er single etter 18 års ekteskap - hvordan treffe single?

Ingen venninner å gå ut med. Hvor finne noen? Er så deppa. 

Hvordan fungerer Tinder egentlig? Kan noen forklare det så jeg forstår prinsippet. Andre ting dere kan anbefale? 

Anonymkode: 82832...e89

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn deg heller single venninner du kan henge med. Å gå rett inn i forhold eller kaste seg over sex-guiden tinder er ikke en god løsning sånn egentlig

Anonymkode: 5eaa2...117

Skrevet

Er det lenge siden du ble singel?

Jeg ville brukt tid på å lande i det nye livet, stå støtt i deg selv, skaffe deg et nytt nettverk, nye hobbyer, ta vare på egen fysiske og psykiske helse.

Da vil du også stå langt tryggere i deg selv når du etterhvert møter en ny mann.

Tror ikke Tinder er det beste når du er er deprimert og ensom, for du risikerer å få mange negative opplevelser der.

Fokuser på å få et bedre liv for deg selv, da vil du også ha mer å tilby i et nytt forhold.

Anonymkode: 57200...d36

Skrevet

Takk for svar. Har vært single i 10 måneder. Det meste av tiden er brukt på organisatoriske ting - enda ikke ferdig. Men blir så lei meg av å sitte alene kveld etter kveld. Det gjør noe med psyken. Vet ikke hvor jeg skal finne venninner heller. De jeg har er opptatt med familie og har ingen familie. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Takk for svar. Har vært single i 10 måneder. Det meste av tiden er brukt på organisatoriske ting - enda ikke ferdig. Men blir så lei meg av å sitte alene kveld etter kveld. Det gjør noe med psyken. Vet ikke hvor jeg skal finne venninner heller. De jeg har er opptatt med familie og har ingen familie. 

Da må du tenke at du begynner en prosess nå for å få nye venner. Du må være åpen for det, begynn gjerne med en ny hobby, eller ta opp en gammel hobby, ta initiativ til å snakke med folk du møter i hverdagen. Og tenk langsiktig, det tar tid.

I tillegg, aksepter at situasjonen er som den er, at du nå er enslig. Det har sine utfordringer, men deg gir deg også mange goder. Lag deg rutiner i hverdagen, også for kveldene og helgene.

Oppsøk ev. hjelp, hvis du trenger noen å snakke med. Bedre det enn å gå for lenge og bli mer deprimert.

Men husk at det at du nå er enslig, det åpner også opp for mange fine muligheter for deg i årene som kommer :)

Anonymkode: 57200...d36

Skrevet

Ja jeg skjønner at jeg må lage gode rutiner for meg og barna, men har et stort ønske om å finne en ny mann. Kan jo ikke bare sette meg til inne heller. Har lyst til å håpe at det finnes en mann som passer til meg... kan jo ikke gi opp uten å ha prøvd...men vet ikke hvor jeg kan finne en 🙂 

Skrevet
Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Er single etter 18 års ekteskap - hvordan treffe single?

Ingen venninner å gå ut med. Hvor finne noen? Er så deppa. 

Hvordan fungerer Tinder egentlig? Kan noen forklare det så jeg forstår prinsippet. Andre ting dere kan anbefale? 

I dag er det dagen for å knulle rundt. Kom deg ut kvinne! 

Anonymkode: 85cea...7a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...