Gå til innhold

Skal dere feire åpningen i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan skal du i så fall feire? 

Anonymkode: 05256...134

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi spretter champagnen med naboene klokka 16:00. Funnet  frem 2 små flagg også. 

Skrevet

Ja. Jeg tenker å heose flagget klokja 16.00 . Etterpå skal vi på en utendørs danseoppvisning der det plutselig ble mulig med et mye større publikum.

Anonymkode: a18aa...5c6

Skrevet

Hvorfor skulle man det? 

Anonymkode: 7f10f...bdf

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor skulle man det? 

Anonymkode: 7f10f...bdf

Hvorfor skulle man ikke det? Dette er en merkedag og en dag vi kommer til å huske. 

Skrevet

Nei, her har to i husstanden fått korona. Så vi venter litt😄

Anonymkode: 75cf7...786

Skrevet

Nei. Minste er syk (nok en runde med sykdom i barnehagen) så det blir en rolig dag. Ungene har vært syke flere ganger nå etter oppstart på grønt nivå så føler ikke for å feire riktig enda 😔

Anonymkode: db5c3...58e

Skrevet

Vært så mange smittede her den siste tiden, så føler det ikke er over enda. 

Anonymkode: d3a32...e0d

Skrevet

Blir ingen forskjell i hverdagen for meg, så her går det som vanlig.

Anonymkode: 8d644...b69

Skrevet

Skal ut å spise med kolleger og videre ut etterpå. Litt tilfeldig at det ble i dag, men ekstra hyggelig med gjenåpning 😊

Anonymkode: d7a5a...1fa

Skrevet
Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Au da 😬 God bedring og håper dere er friske snart. Skjønner jo at en feiring blir utsatt da. 

Jeg har lyst til å ta en prosecco i sola i dag. 

Anonymkode: 26239...06a

Skrevet

Jeg er redd det er for tidlig å sprette champagnen enda, så her blir det en vanlig dag. Det er jo ikke slik at all korona plutselig har sluttet å eksistere. 

Anonymkode: 12245...373

Skrevet

Nei, altså. Vi er jo ikke hjernedøde. Feire det liksom? Nå som smitten her vi bor er på topp og halve skoler har hjemmeskole. Det er jo bare teit.

Anonymkode: adb8d...ee6

Skrevet

Nei. Savner tiden med hjemmekontor og mindre stress. Synes hverdagen er overveldeldende travel nå.

Anonymkode: 34056...09e

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hvordan skal du i så fall feire? 

Anonymkode: 05256...134

Ved å holde meg inne. 

Anonymkode: ad892...0c8

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg er redd det er for tidlig å sprette champagnen enda, så her blir det en vanlig dag. Det er jo ikke slik at all korona plutselig har sluttet å eksistere. 

Anonymkode: 12245...373

Men det er det ingen som sier. Den har kommet for å bli, blir aldri kvitt den. 

Feire at vi endelig kan velge selv hvem vi skal møte, klemme og invitere. Folk kan reise på jobb som normalt, tenker spesielt på uteliv og kultur. Hurra! Tipper både Høie og Raymond er veldig glad de ikke skal formane folk noe mer. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Bare husk at nå er  isolasjonen noe kortere! 5 døgn... vi fikk  3 unger ut av karantener og isolasjon tidligere enn beregnet, dobbeltsjekket med smitteteamet i byen før jeg slapp unger ut av rommet! så heer ble feiring fellesmiddag med familie!

Anonymkode: c9489...8b0

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Men det er det ingen som sier. Den har kommet for å bli, blir aldri kvitt den. 

Feire at vi endelig kan velge selv hvem vi skal møte, klemme og invitere. Folk kan reise på jobb som normalt, tenker spesielt på uteliv og kultur. Hurra! Tipper både Høie og Raymond er veldig glad de ikke skal formane folk noe mer. 

Høie starter jo i ny jobb snart., så ikke noe mer formanning fra han uansett

Anonymkode: e21ce...83c

Skrevet

Nei, selv mine ungdommer syns ikke noe om at folk skal feire dette. 

Dette er ikke over og det frister ikke ett gram å være tett i tett med folk nå som skal klemme og henge over en. Det er få mennesker jeg klemte før denne pandemien og jeg har ingen planer om å klemme fler nå heller. 
For mange her i landet blir det nå en vanskeligere tid fremover, for nå blir det enda vanskeligere å holde avstand. Jeg har måtte gjøre dette i 18år pga ett sykt barn, det har aldri vært ett problem før nå. Nå skal folk stå helt oppi deg, helst puste deg i munn når de snakker til deg. Så nå blir det en tid der jeg må ha øyne i nakken og passe på at jeg alltid har muligheten til å gå ett skritt bak. Og min unge er ikke så syk, så jeg vet andre må være enda mer varsomme. Det er fortsatt andre sykdommer og bakterier som mange ikke takler bra, så dette klemmehysteriet liker jeg ikke. 

Anonymkode: 2e8b9...ae7

Skrevet

Åja, dette skal feires! Jeg skal kose meg hjemme med noe godt i glasset og flagget oppe! Jeg gråt noen tårer når jeg så på nedtellingen og de kom til 16.00. Korona har ikke påvirket meg i noen stor grad hele denne tida, men jeg vet hvor viktig det er for andre ❤

Jeg er en evig loner og jeg klarer meg enten jeg må være hjemme eller ikke. 

Men bare det å vite at landet vårt er åpent igjen, og vi kan klemme hvem vi vil og slippe å hoppe unna om noen kommer for nære er fantastisk og jeg jubler på lik linje med de fleste andre ❤

Anonymkode: 6f5ce...5ff

Skrevet

Vi feirer med en deilig orgie i swingersklubben. 

Anonymkode: 22cd3...b02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...