Anonym bruker Skrevet 26. september 2021 #26 Skrevet 26. september 2021 Scholl sin fotkrem for sprukne hæler. Den er den beste jeg har prøvd. Tar den på før jeg legger meg (den er fet). Anonymkode: ad7a7...b15
prekæs Skrevet 26. september 2021 #27 Skrevet 26. september 2021 Anonym bruker skrev (53 minutter siden): Scholl sin fotkrem for sprukne hæler. Den er den beste jeg har prøvd. Tar den på før jeg legger meg (den er fet). Anonymkode: ad7a7...b15 Trenger ikke selv, men har sett den i bruk. Helt fantastisk, så anbefaler gjerne
Himmel og hav Skrevet 26. september 2021 #28 Skrevet 26. september 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Scholl sin fotkrem for sprukne hæler. Den er den beste jeg har prøvd. Tar den på før jeg legger meg (den er fet). Anonymkode: ad7a7...b15 Helt enig! Jeg smører gjerne føttene når jeg lander i sofaen for kvelden og slenger et håndkle under, for den bruker litt tid på å trekke inn, men det er det absolutt verd!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2021 #29 Skrevet 27. september 2021 Babyfoot kremen, den er best! Anonymkode: d5cf6...5f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå