Anonym bruker Skrevet 25. september 2021 #1 Skrevet 25. september 2021 Gå på jobb? Jobber i butikk? Anonymkode: 41f3f...610
Anonym bruker Skrevet 25. september 2021 #2 Skrevet 25. september 2021 Nei. Ta en test. Anonymkode: ed858...49f
Anonym bruker Skrevet 25. september 2021 #3 Skrevet 25. september 2021 Hva var det Bent Høie & co sa i går igjen? Sjekker....... NEI du skal ikke på jobb. Anonymkode: 7ecd2...989
Anonym bruker Skrevet 25. september 2021 #4 Skrevet 25. september 2021 Er du dum? Anonymkode: 1ea31...5d6
Anonym bruker Skrevet 25. september 2021 #5 Skrevet 25. september 2021 Vi åpner riktignok opp i dag, men det har da aldri vært greit å gå sause forkjølet på jobb i butikk... Anonymkode: feab8...e94
Anonym bruker Skrevet 25. september 2021 #6 Skrevet 25. september 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Vi åpner riktignok opp i dag, men det har da aldri vært greit å gå sause forkjølet på jobb i butikk... Anonymkode: feab8...e94 Ehh jo! Før corona holdt ikke folk seg hjemme bare pga en forkjølese! Det er bare sånn hysterisk tull som er kommet etter corona. Anonymkode: d544f...7f3
Anonym bruker Skrevet 25. september 2021 #7 Skrevet 25. september 2021 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Ehh jo! Før corona holdt ikke folk seg hjemme bare pga en forkjølese! Det er bare sånn hysterisk tull som er kommet etter corona. Anonymkode: d544f...7f3 Er man sause forkjøla holder man seg hjemme. Corona eller ei. Det er lov å tenke på medmennesker. Anonymkode: 6e950...fd0
Anonym bruker Skrevet 25. september 2021 #8 Skrevet 25. september 2021 Corona er jo høyst til stede enda? At landet åpner betyr jo ikke at vi skal kutte alle forhåndsregler. Anonymkode: 1ea31...5d6
Anonym bruker Skrevet 25. september 2021 #9 Skrevet 25. september 2021 Noe jeg håper vi beholder er det å ikke gå på jobb og skole når man er syke. Har man restsymptomer og har testet negativt på korona kan man gå, men om man er skikkelig forkjølet skal man ikke gå uavhengig av om det er korona eller ikke. Det er jo ikke slik at det bare er korona som er farlig for utsatte grupper. Mennesker med nedsatt eller ferskt immunforsvar som hos nyfødte kan bli alvorlig syke av influensa og forkjølelse også osv. I år er det i tillegg større sjanse for at vi alle smittes da det pga tiltakene er en stund siden vi var syke sist og dermed har mindre restimmunitet som man ellers hadde hatt med mer jevnlig eksponering. Så jeg håper alle tenker seg om en ekstra gang og blir hjemme ved sykdom. Det tror jeg kan spare mange for mye. Anonymkode: e7ece...3dc
Anonym bruker Skrevet 25. september 2021 #10 Skrevet 25. september 2021 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Ehh jo! Før corona holdt ikke folk seg hjemme bare pga en forkjølese! Det er bare sånn hysterisk tull som er kommet etter corona. Anonymkode: d544f...7f3 Ikke rart at det var mye smitte før coronaen sier jeg..... Anonymkode: 62915...215
Anonym bruker Skrevet 26. september 2021 #11 Skrevet 26. september 2021 Anonym bruker skrev (13 timer siden): Ikke rart at det var mye smitte før coronaen sier jeg..... Anonymkode: 62915...215 Jeg tviler på at folk elsker jobben så mye at de ikke klarer å holde seg unna når de er skikkelig forkjøla. De fleste foretrekker vel å være hjemme når man ikke føler seg helt til topps, men det er jo sånn at "forkjøla" veldig ofte ikke er en god nok grunn til fravær. Hvis alle som var forkjølet skulle holde seg hjemme ville arbeidsplassene fått store problemer. Er du ute av stand til å utføre arbeidet er man selvfølgelig hjemme, men ellers tror jeg alle mine tidligere sjefer ville blitt paff om jeg ble hjemme hver gang jeg var forkjølet. Anonymkode: c574c...299
Anonym bruker Skrevet 26. september 2021 #12 Skrevet 26. september 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jeg tviler på at folk elsker jobben så mye at de ikke klarer å holde seg unna når de er skikkelig forkjøla. De fleste foretrekker vel å være hjemme når man ikke føler seg helt til topps, men det er jo sånn at "forkjøla" veldig ofte ikke er en god nok grunn til fravær. Hvis alle som var forkjølet skulle holde seg hjemme ville arbeidsplassene fått store problemer. Er du ute av stand til å utføre arbeidet er man selvfølgelig hjemme, men ellers tror jeg alle mine tidligere sjefer ville blitt paff om jeg ble hjemme hver gang jeg var forkjølet. Anonymkode: c574c...299 De jeg kjenner har veldig "flink pike syndromet" der de er helt nedsausa av snørr og hoster som besatt på jobb. De smitta jo alle unødvendig på jobb. Anonymkode: 62915...215
Anonym bruker Skrevet 26. september 2021 #13 Skrevet 26. september 2021 Jeg kjenner en som var å handlet i en butikk der den ene ansatte i butikken var snylta forkjølet. Hostet som om hun skulle hoste opp alt av innvoller. Hostet i hånden og deretter tok på alle varene til kundene. Det var flere som snakket om det da de gikk at her skulle de ikke handle igjen.... Jeg var der ikke selv, men har blitt det fortalt av en kunde som synes dette var veldig ubehagelig. Tipper en del av de andre kundene også forteller dette videre. Det er dårlig reklame for denne butikken, spesielt nå en en pandemi der folk er ekstra vár på sykdom og ikke ønsker å bli smittet. Anonymkode: e7ece...3dc
Anonym bruker Skrevet 26. september 2021 #14 Skrevet 26. september 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Jeg tviler på at folk elsker jobben så mye at de ikke klarer å holde seg unna når de er skikkelig forkjøla. De fleste foretrekker vel å være hjemme når man ikke føler seg helt til topps, men det er jo sånn at "forkjøla" veldig ofte ikke er en god nok grunn til fravær. Hvis alle som var forkjølet skulle holde seg hjemme ville arbeidsplassene fått store problemer. Er du ute av stand til å utføre arbeidet er man selvfølgelig hjemme, men ellers tror jeg alle mine tidligere sjefer ville blitt paff om jeg ble hjemme hver gang jeg var forkjølet. Anonymkode: c574c...299 Det under her er opprinnelsen til det du svarte på. Anonym bruker skrev (På 25.9.2021 den 9.36): Vi åpner riktignok opp i dag, men det har da aldri vært greit å gå sause forkjølet på jobb i butikk... Anonymkode: feab8...e94 Anonym bruker skrev (På 25.9.2021 den 9.39): Ehh jo! Før corona holdt ikke folk seg hjemme bare pga en forkjølese! Det er bare sånn hysterisk tull som er kommet etter corona. Anonymkode: d544f...7f3 Anonymkode: 6e950...fd0
the amazing spidermamma Skrevet 26. september 2021 #15 Skrevet 26. september 2021 Hold deg hjemme! Vi som er kunder vil ikke ha forkjølelsen din! Det er annerledes hvis man kan mure seg inne på et kontor. Men du er jo rett og slett dårlig reklame for butikken hvis du går rundt og hoster og nyser på kundene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå