Gå til innhold

Kommer dere til å fortsette å bruke munnbind nå når det åpnes opp igjen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har bare brukt munnbind på besøk på sykehjemmet, og der bruker man det ikke lenger.

Her jeg bor har få brukt munnbind i det hele tatt, og kommer ihvertfall ikke til å bruke det nå.

Anonymkode: 0eadd...fd2

Annonse

Nei, men jeg kommer til å holde meteren som jeg slltid har likt. Skjønner ikke hvorfor ukjente folk skal så cm ifra meg nå. Det var aldri ett problem før, men nå har det blitt ett problem så jeg gruer meg til å dra på jobb imorra. 

Anonymkode: 1df5c...3c5

Jeg er litt usikker på hvor god effekt vaksinen har pga medisinbruk, så jeg bruker det enda. Var på IKEA i dag, var den eneste der med munnbind.

Anonymkode: 8cefc...f1f

Nei, har brukt det to ganger siden det tok vekk anbefalingene. Den ene gangen da jeg fikk 2.dose. Ren lykke å sope sammen de som lå i bilen tidligere i dag og kaste dem i søpla.

Annonse

Nei, ikke når jeg ikke må. Jeg har vært relativt avslappet hele veien og er klar for normale tilstander nå, er vaksinert 2*Moderna. Nå har jeg vært frisk de siste 11 årene utenom to dager med bivirkning etter vaksinen, men blir jeg syk holder jeg meg hjemme (kan ha hjemmekontor). Vurderer influensavaksine, vil helst unngå å få det.

Anonymkode: 4cd03...cd0

Nei- og jeg er så lykkelig for at vi nå kan droppe munnbind🎉

Jeg har endel venner som er leger og alle sier det samme: HVIS en vet hvordan en faktisk bruker munnbind så gir det beskyttelse, men sånn som munnbind brukes hos veldig mange, ned på haka og så opp igjen og masse fikling- så er det ikke gevinst.

Jeg kommer ikke til å hive meg på klemming  eller håndhilser når jeg treffer folk i samme grad som før 12 mars - men åhhh så godt med en mer normal hverdag.

Anonymkode: e7251...4ae

prekæs skrev (2 timer siden):

Nei, har brukt det to ganger siden det tok vekk anbefalingene. Den ene gangen da jeg fikk 2.dose. Ren lykke å sope sammen de som lå i bilen tidligere i dag og kaste dem i søpla.

For om ikke hadde du brukt dem igjen??😅

Anonymkode: b128f...60e

Ja, kanskje hvis jeg er veldig forkjølet og må på butikken. Jeg bor i by hvor munnbind har vært normalen over lange perioder om gangen, og hvor det fortsatt er en del som bruker det. Selv sluttet jeg da siste forbud forsvant i slutten av august, men valgte å ta på da jeg måtte på butikken og apoteket i går rett og slett fordi jeg er skikkelig forkjølet med en del hoste (ikke korona, har tester flere ganger). Det handler ikke om å være hysterisk eller at JEG er beskyttet, men for å skåne de rundt meg så godt jeg kunne. Spritet selvfølgelig også hender og holdt litt avstand. Selv om forkjølelse ikke er farlig, trenger jeg jo ikke å smitte flest mulig heller. 

Anonymkode: 5f6cb...410

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

For om ikke hadde du brukt dem igjen??😅

Anonymkode: b128f...60e

Hehe. Disse var ubrukte som vi har stort sett over alt. Tok en runde i et par vesker og. Ble deilig ryddig :) 

• Opprett ny...