Anonym bruker Skrevet 24. september 2021 #1 Skrevet 24. september 2021 Her er det ikke så ofte. Gjerne hatt 5 ganger i år. Er 15 år. Hos dere og hvor gammel? Anonymkode: c493c...287
Anonym bruker Skrevet 24. september 2021 #2 Skrevet 24. september 2021 Ikke nå igjen!!! Anonymkode: efe81...f42
Anonym bruker Skrevet 24. september 2021 #3 Skrevet 24. september 2021 Hva? Nå igjen? Anonymkode: c493c...287
Anonym bruker Skrevet 24. september 2021 #4 Skrevet 24. september 2021 Liggebesøk? Er det et uttrykk for overnatting av kjæreste? Eller vanlig overnattingsbesøk? Ingen siste året. Var 3-4 ganger i året før korona. Alltid den samme mora som tok initiativ. Gutter på 11 pg 13 år. Anonymkode: fc573...43b
Anonym bruker Skrevet 24. september 2021 #5 Skrevet 24. september 2021 Liggebesøk antyder virkelig noe helt annet enn det jeg håper du prøver å si. Anonymkode: c8d79...008
Anonym bruker Skrevet 24. september 2021 #6 Skrevet 24. september 2021 Overnattingsbesøk. Men pleier å bruk det her. Anonymkode: c493c...287
Anonym bruker Skrevet 24. september 2021 #7 Skrevet 24. september 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Ikke nå igjen!!! Anonymkode: efe81...f42 Haha, tenkte det samme 😂. Liggebesøk har en helt annen betydning for meg 🙈 Anonymkode: c2fd0...dd1
Anonym bruker Skrevet 24. september 2021 #8 Skrevet 24. september 2021 Aldri. De er ikke interessert i det. Gutter på 13, 17 og 19 år. Eldste har hatt en del da han hadde kjæreste. Anonymkode: acc70...baa
Anonym bruker Skrevet 24. september 2021 #9 Skrevet 24. september 2021 Hu på 17 har mye overnatting av kjærsten, og overnatter hos han. De to andre har ikke, heldigvis. Er et mare å ha andres unger på overnatting. Hadde det mer før, men de to yngste har ikke hatt siden før covid Anonymkode: f0a5c...dbe
Anonym bruker Skrevet 24. september 2021 #10 Skrevet 24. september 2021 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Liggebesøk? Er det et uttrykk for overnatting av kjæreste? Eller vanlig overnattingsbesøk? Ingen siste året. Var 3-4 ganger i året før korona. Alltid den samme mora som tok initiativ. Gutter på 11 pg 13 år. Anonymkode: fc573...43b Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Liggebesøk antyder virkelig noe helt annet enn det jeg håper du prøver å si. Anonymkode: c8d79...008 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Haha, tenkte det samme 😂. Liggebesøk har en helt annen betydning for meg 🙈 Anonymkode: c2fd0...dd1 Here we go again...🙄 Trodde vi var ferdig med det utrykket... Anonymkode: efe81...f42
Anonym bruker Skrevet 24. september 2021 #11 Skrevet 24. september 2021 Mener du sex? Eller mener du venner på overnatting? Eldste på 20 har kjæresten her ganske ofte, eller overnatter hos henne. 14-åringen overnatter med venner kanskje en natt eller to i måneden, har ikke kjæreste enda. Hadde uansett ikke fått overnatte med kjæreste enda. Anonymkode: 659cd...bfa
Anonym bruker Skrevet 24. september 2021 #12 Skrevet 24. september 2021 16 åringen har av og til kjæresten, men de er mest hos han. Kanskje 2 hver uke. Så har hun venninne på overnatting kanskje et par ganger i året. 12 åringen har minst 1 gang i måneden. Hører intenst med fnising akkurat nå 😁😁 Anonymkode: 1b2dd...3f1
Anonym bruker Skrevet 25. september 2021 #13 Skrevet 25. september 2021 Både 10,12 og 17 åringen har, eller er på, liggebesøk stort sett hver helg. 8 åringen sjeldnere da det er litt mer pes når de er små og viltre😅 Anonymkode: a3eb3...dec
Anonym bruker Skrevet 25. september 2021 #14 Skrevet 25. september 2021 Min eldste er 15, og har heldigvis ikke liggebesøk😳🙈 Overnattingsbesøk av en kamerat eller to, derimot, har han innimellom. Både hjemme og på hytta. Det har de yngre søsknene også. Den som oftest har, eller er på, overnatting er den yngste, som er ni. Anonymkode: 2bcce...f76
Anonym bruker Skrevet 25. september 2021 #15 Skrevet 25. september 2021 Men dere skjønner hva hi mener? Eller skal vi få nye sider med folk som skal fortelle henne det samme vedr liggebesøk/overnattingsbesøk? Min niåring ha eller er på overnatting ca annenhver helg. Veldig koselig. Anonymkode: bda46...a21
Anonym bruker Skrevet 25. september 2021 #16 Skrevet 25. september 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Men dere skjønner hva hi mener? Eller skal vi få nye sider med folk som skal fortelle henne det samme vedr liggebesøk/overnattingsbesøk? Min niåring ha eller er på overnatting ca annenhver helg. Veldig koselig. Anonymkode: bda46...a21 Men du skjønner at det store flertall av folk forstår liggebesøk, ligging m.m. som ensbetydende med sex? Og at det er ubehagelig å koble det til barna våre? Det er vel ikke noe problem å kalle det overnatting? Det er jo forhåpentligvis det det er snakk om, og ikke ligging. Anonymkode: 2bcce...f76
Anonym bruker Skrevet 25. september 2021 #17 Skrevet 25. september 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Men du skjønner at det store flertall av folk forstår liggebesøk, ligging m.m. som ensbetydende med sex? Og at det er ubehagelig å koble det til barna våre? Det er vel ikke noe problem å kalle det overnatting? Det er jo forhåpentligvis det det er snakk om, og ikke ligging. Anonymkode: 2bcce...f76 Jeg tipper at HI ikke tenkte over det da hun skrev innlegget. Litt på samme måte som jeg, som også er bergenser og sier liggebesøk, ikke alltid husker å justere språket mitt når jeg bruker ord som rutsjebane, disse, skillingsbolle, boss osv. Det er hverdagsord som alle rundt oss bruker like naturlig som en selv gjør, og da er det lett for å glemme at ordet kan ha en annen betydning, eller være ukjent, for de som bor andre steder i landet. Man trenger heller ikke å være spesielt intelligent for å skjønne hva HI faktisk mener når man leser innlegget hennes. Anonymkode: acc70...baa
Anonym bruker Skrevet 25. september 2021 #18 Skrevet 25. september 2021 Har alltid kalt det det siden vi var små selv. Hadde jeg tenkt meg om så skulle jeg skrevet overnatting, men på en måtte ikke fordi det er det som er naturlig for meg å si. At dere må lage så mye ut av det får stå på dere! Anonymkode: c493c...287
Anonym bruker Skrevet 25. september 2021 #19 Skrevet 25. september 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Men du skjønner at det store flertall av folk forstår liggebesøk, ligging m.m. som ensbetydende med sex? Og at det er ubehagelig å koble det til barna våre? Det er vel ikke noe problem å kalle det overnatting? Det er jo forhåpentligvis det det er snakk om, og ikke ligging. Anonymkode: 2bcce...f76 Nei, det skjønner jeg faktisk ikke. At voksne folk kan være så skjøre persilleblad at de lar seg støte av det som må være dialekt, det skjønner jeg faktisk ikke. Anonymkode: bda46...a21
Anonym bruker Skrevet 25. september 2021 #20 Skrevet 25. september 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg tipper at HI ikke tenkte over det da hun skrev innlegget. Litt på samme måte som jeg, som også er bergenser og sier liggebesøk, ikke alltid husker å justere språket mitt når jeg bruker ord som rutsjebane, disse, skillingsbolle, boss osv. Det er hverdagsord som alle rundt oss bruker like naturlig som en selv gjør, og da er det lett for å glemme at ordet kan ha en annen betydning, eller være ukjent, for de som bor andre steder i landet. Man trenger heller ikke å være spesielt intelligent for å skjønne hva HI faktisk mener når man leser innlegget hennes. Anonymkode: acc70...baa Helt rett! Anonymkode: c493c...287
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå