Anonym bruker Skrevet 24. september 2021 #1 Skrevet 24. september 2021 Hvorfor må vi ?? Etter så mange år og tre barn sammen burde vi vel kunne snakke sammen. Er det flere som har vært sammen med sin kjære i lang tid, også blir det bare mer og mer krangling ? prøver å spørre han, hvorfor vi ikke kan snakke, men da blir han sur. også krangler vi. Har egentlig gått opp for meg at vi ikke snakker sammen, men vi krangler sammen… jeg innser på slutten her at jeg burde vurdere å bytte ut krangle med diskutere ? Anonymkode: b040f...d91
Anonym bruker Skrevet 24. september 2021 #2 Skrevet 24. september 2021 Ekstern hjelp. Dere trenger veiledning begge to. Anonymkode: 50ad8...e7d
Anonym bruker Skrevet 24. september 2021 #3 Skrevet 24. september 2021 Hvis dere har holdt på slik i årevis burde dere jo ha søkt hjelp for lenge siden. Men det er ikke for sent - søk hjelp nå! Det å snakke sammen på en ordentlig måte, det å diskutere uten å krangle, det er noe dere begge to kan lære. Etter så mange år antar jeg at dere begge to har gått inn i kommunikasjonsmønstre som er negative for forholdet. Det kan endres om dere begge vil Anonymkode: 697ed...24b
Anonym bruker Skrevet 24. september 2021 #4 Skrevet 24. september 2021 Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Hvorfor må vi ?? Etter så mange år og tre barn sammen burde vi vel kunne snakke sammen. Er det flere som har vært sammen med sin kjære i lang tid, også blir det bare mer og mer krangling ? prøver å spørre han, hvorfor vi ikke kan snakke, men da blir han sur. også krangler vi. Har egentlig gått opp for meg at vi ikke snakker sammen, men vi krangler sammen… jeg innser på slutten her at jeg burde vurdere å bytte ut krangle med diskutere ? Anonymkode: b040f...d91 Er bare å flytte ut. Anonymkode: 5bc8c...77a
Anonym bruker Skrevet 26. september 2021 #5 Skrevet 26. september 2021 Anonym bruker skrev (På 24.9.2021 den 14.32): Hvorfor må vi ?? Etter så mange år og tre barn sammen burde vi vel kunne snakke sammen. Er det flere som har vært sammen med sin kjære i lang tid, også blir det bare mer og mer krangling ? prøver å spørre han, hvorfor vi ikke kan snakke, men da blir han sur. også krangler vi. Har egentlig gått opp for meg at vi ikke snakker sammen, men vi krangler sammen… jeg innser på slutten her at jeg burde vurdere å bytte ut krangle med diskutere ? Anonymkode: b040f...d91 Kanskje du bør bytte ut mannen med en hund, heller. Anonymkode: 9b12a...285
Anonym bruker Skrevet 26. september 2021 #6 Skrevet 26. september 2021 Da får du HI begynne å snu situasjonen da. Da får du være familiens helt. Hvis du tenker litt over hva du sier og gjør, kanskje han snur automatisk også. Å vente på at han skal forandre seg funker ikke. Hva med sex? Klemmer? Kyss? Smil? Ta på armen/skuldern/ryggen? Da får dere nærhet. Finne på noe? Gå en tur? Ut å spise middag? Prøv å snu tankegangen litt. Da slenger han seg nok på også. Hvis du begynner å tenke over hva du sier og gjør, er 50 % av problemet løst. Tror ikke det hjelper å pakke kofferten og dra. Anonymkode: 05ad1...f11
Anonym bruker Skrevet 26. september 2021 #7 Skrevet 26. september 2021 Dette skader barna deres Anonymkode: ab1be...d36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå