Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 24. september 2021 #1 Skrevet 24. september 2021 Når jeg spiller gratisspill får jeg mellom spillene reklame for andre spill. Men det er helt sykt! Det dreier seg ofte om mor og barn som blir kastet på gaten av far og ny elskerinne, gammel syk man som fryser osv. Ikke har de mat, bor i trekkfulle rønner uten oppvarmingsmuligheter osv. De gråter og fryser. Hvem har glede av slike spillkonsept?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2021 #2 Skrevet 24. september 2021 Sett det selv. Og det jeg reagerer mest på er at når barnet mitt spiller feks et spill med aldersgrense 9 år så kommer det reklame for GTA, og også de du nevner her. Barnet forstår ikke helt hva sistnevnte dreier seg om men hun spør hvorfor de gråter og sånn da. Skikkelige usmakelige spill altså. Anonymkode: f7e2d...3d5
Anonym bruker Skrevet 24. september 2021 #3 Skrevet 24. september 2021 Jeg har ikke sett reklamen, spiller ikke så mye, men spill som dreier seg om å lykkes på jobb og boligmarkedet er vell ikke de værste? Anonymkode: fb054...215
Anonym bruker Skrevet 24. september 2021 #4 Skrevet 24. september 2021 Jeg har også sett de. Guttene mine hater de reklamene, og lukker øynene hver gang de kommer. Anonymkode: aa3db...e5f
Anonym bruker Skrevet 24. september 2021 #5 Skrevet 24. september 2021 Men det er reklamefilmer, selve spillene er gjerne egentlig typ «samle brikker i samme farge», det er liksom bare laget en «historie» rundt spillet (garden skape- samle blomstrer osv… man spiller ikke triste figurer…) Anonymkode: d9883...8ed
Anonym bruker Skrevet 24. september 2021 #6 Skrevet 24. september 2021 Veldig merkelig greie, for ser laster du ned spillet er det helt annerledes enn historien i reklamen. Reklamen lyver på en måte, og da på en måte som er ugreit. Anonymkode: 969ba...b77
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 24. september 2021 Forfatter #7 Skrevet 24. september 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg har ikke sett reklamen, spiller ikke så mye, men spill som dreier seg om å lykkes på jobb og boligmarkedet er vell ikke de værste? Anonymkode: fb054...215 Enig i det, men nå er det jo ikke det spillene dreier seg om, ikke i reklamen ihvertfall. I reklamen handler det om det å ha makt til å få andre til å lide, og å se på lidelsen deres. Jeg har spilt en annet spill, og noen hadde skrevet om en reklame for det som gikk på sex og orgasmer, selv om det på ingen måte er det spillet dreier seg om. Så hvorfor lage reklamer som dette?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2021 #8 Skrevet 24. september 2021 Den perfekte mor, påan igjen skrev (7 minutter siden): Enig i det, men nå er det jo ikke det spillene dreier seg om, ikke i reklamen ihvertfall. I reklamen handler det om det å ha makt til å få andre til å lide, og å se på lidelsen deres. Jeg har spilt en annet spill, og noen hadde skrevet om en reklame for det som gikk på sex og orgasmer, selv om det på ingen måte er det spillet dreier seg om. Så hvorfor lage reklamer som dette? Det er irriterend, ja. Anonymkode: fb054...215
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå