Anonym bruker Skrevet 24. september 2021 #1 Skrevet 24. september 2021 Og nei, dette er ikke en runketråd! Men jeg har et spørsmål om noe seksuelle greier. Jeg er ikke uerfaren, har vært samboer i mange år og hatt kjærester før, men har vært singel i noen år nå og er kommet litt ut av tralten med sex og sånt. Har hatt noen tilfeldige fyrer, men det er blitt veldig sjelden. Nå er jeg begynt å date litt regelmessig igjen, hadde en slags kjæreste i fjor, gled over etter ca 6 måneder, men dater en ny nå. I begge tilfellene har jeg møtt på noe nytt i sexlivet. Disse fyrene vil veldig gjerne at jeg skal kjæle med testiklene deres når vi har sex. Jeg er med på det aller meste, men jeg kan ikke fordra å klå på testikler! Syns det er den ekleste kroppsdelen på menneskekroppen overhodet. Men hva gjør man? Og er dette en trend, eller noe? Eksen min var aldri opptatt av det, han påsto at pikken var hans eneste erogene sone. Anonymkode: e19c9...5de
Anonym bruker Skrevet 24. september 2021 #2 Skrevet 24. september 2021 Jeg har ikke noe svare på det pinlige spørsmålet ditt, har aldri tenkt i de baner, men lurer bare på hvilken tid av døgnet er du oppe på og sitter og grubler over så merkelige ting? Anonymkode: ce774...13c
Anonym bruker Skrevet 24. september 2021 #3 Skrevet 24. september 2021 Har vert sammen med samboer i snart 6 år nå og han liker godt når jeg drar han litt i ballene når vi har sex eller jeg suger/runker han😋 han liker også att jeg slikker og suger på ballene og jeg liker det også. Ligger også og klemmer og koser med de utenom sex🤣 der tror jeg er mer unormalt kansje😅 men de er så gode,store og varme og kna på, sovner kver kveld med ballene i hånda🙈 Anonymkode: d6c71...e58
Anonym bruker Skrevet 24. september 2021 #4 Skrevet 24. september 2021 Dette tror jeg er mer vanlig enn uvanlig 😂 Jeg er heller ikke superbegeistret for pungen, men har ikke noe imot å kose litt med den for å glede partneren min. Anonymkode: 4b75e...cb9
Anonym bruker Skrevet 24. september 2021 #5 Skrevet 24. september 2021 Hørte på en podcast at Triana Iglesias var usedvanlig begeistret for baller. Uansett om de er barbert eller ikke. Tenkte for meg selv at jeg var helt enig. Baller er fantastisk. Liker å kose med ballene mens jeg suger. Anonymkode: 4fccb...c76
Anonym bruker Skrevet 25. september 2021 #6 Skrevet 25. september 2021 Anonym bruker skrev (På 24.9.2021 den 7.23): Har vert sammen med samboer i snart 6 år nå og han liker godt når jeg drar han litt i ballene når vi har sex eller jeg suger/runker han😋 han liker også att jeg slikker og suger på ballene og jeg liker det også. Ligger også og klemmer og koser med de utenom sex🤣 der tror jeg er mer unormalt kansje😅 men de er så gode,store og varme og kna på, sovner kver kveld med ballene i hånda🙈 Anonymkode: d6c71...e58 Du er ikke alene om det 😅🤗 Anonymkode: 042a3...01b
Anonym bruker Skrevet 25. september 2021 #7 Skrevet 25. september 2021 Min mann elsker at jeg koser med de. Jeg gjør det innimellom.. liker det ikke 😷 Anonymkode: dc0c3...163
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå