Gå til innhold

Hvor ofte drikker mannen i huset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min drakk så mye. For han var det for mye og det skapte problemer. Jeg har satt ned foten. Skal han drikke er ikke vi gift lenger. 

Kall meg kontrollerende, slem, hva dere vil, men dere kjenner ikke historien. 

Anonymkode: 365e3...aa9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Min drakk så mye. For han var det for mye og det skapte problemer. Jeg har satt ned foten. Skal han drikke er ikke vi gift lenger. 

Kall meg kontrollerende, slem, hva dere vil, men dere kjenner ikke historien. 

Anonymkode: 365e3...aa9

Jeg synes ikke det er kontrollerende eller slemt, du gir han ett valg og setter grenser som er riktig for deg. Det er jo opp til han og det er frivillig å være gift, tross alt. Tror mange burde gjøre mer av det. Altfor mange sitter etterpå og klager over at de ikke ble hørt. 

Anonymkode: 9f771...e90

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 23.9.2021 den 23.12):

Har en diskusjon med mannen her. Han mener "alle" menn drikker hver helg, mens jeg mener flertallet ikke gjør det. Med drikke, så mener jeg at det drikkes 6 øl +/-, som oftest både fredag og lørdag.

Hvordan er det hos dere?

Anonymkode: da315...380

De mengdene der? Kanskje 4 ganger i året. Men 1-2 øl blir det gjerne drukket, enten fredag eller lørdag eller begge dager.

Det gjelder oss begge.

Anonymkode: 4ecdb...74c

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 timer siden):

De fleste har råd til 12 øl. 

Anonymkode: d2e6f...037

12 ganger fire helger pr mnd, ganger 30 kroner boksen, blir ca 1500 kroner i måneden. Om man har råd til det er veldig individuelt altså. 

Anonymkode: 4232a...4d7

Skrevet

Eit par gonger i året ca ,og da går går vi ut å drikker sammen..aldri skjønt greia med å ta seg nokon øl kun for kosen si skuld i helgene 

Anonymkode: 02695...1ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...