Anonym bruker Skrevet 23. september 2021 #1 Skrevet 23. september 2021 Hvor mye blander dere dere oppi vennskap til deres 9 åringer? Her avviser barnet tidligere venn gjentatte ganger. Han sier det ikke er noe spesielt som har skjedd til oss, sier de er kompiser. Kan noenganger si at han bare er lei. Synes det er sårt for han andre som hele tiden blir avvist i døra😌 Anonymkode: 94029...5e9
Anonym bruker Skrevet 23. september 2021 #2 Skrevet 23. september 2021 Du får oppdra guttungen din, da. Anonymkode: 6b619...3af
Anonym bruker Skrevet 23. september 2021 #3 Skrevet 23. september 2021 Anonym bruker skrev (40 minutter siden): Du får oppdra guttungen din, da. Anonymkode: 6b619...3af Hun har jo ikke sagt hvordan han avviser kompisen. Det å si pent nei til å leke eller få besøk er da ikke uoppdragent. Tenker det er en god egenskap å sette grenser for seg selv, så lenge det gjøres på en god måte ovenfor kompisen. Anonymkode: 585c4...bf0
Anonym bruker Skrevet 23. september 2021 #4 Skrevet 23. september 2021 Han avviser høflig ja😌 Anonymkode: 94029...5e9
Anonym bruker Skrevet 23. september 2021 #5 Skrevet 23. september 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Han avviser høflig ja😌 Anonymkode: 94029...5e9 Da må han få lov til det. Unger kan bli lei av hverandre uten at det har skjedd noe spesielt. Enten finner de tilbake eller så finner de noen andre. Jeg ville holdt meg unna så lenge han er høflig, og det sier du han er så 🙂 Anonymkode: 585c4...bf0
Anonym bruker Skrevet 23. september 2021 #6 Skrevet 23. september 2021 Min gutt blir også "lei", han er 10 år. Han har perioder der han er veldig mye med én venn, også bytter han til en annen. Sier de fortsatt er venner, men de har vært så mye sammen så han trenger en pause. Når det har gått veldig lang tid har jeg snakket med ham om at det er viktig å ta vare på vennene sine hvis han ønsker å beholde dem, og eventuelt foreslått en aktivitet de kan gjøre sammen. Vil han ikke så er det greit, men jeg tenker det er greit å gjøre ham oppmerksom på at han kan risikere å miste venner dersom han stadig avviser dem, så han tar et informert valg. Anonymkode: 3e73f...1e0
Anonym bruker Skrevet 23. september 2021 #7 Skrevet 23. september 2021 Jeg tror han føler det blir mas, med stadige meldinger og ringer ofte på døra..jeg har snakket med han om at det er fint å si ja av og til. Gutten min er introvert, har funnet seg noen få han slapper av med…Jeg føler likevel på det at dette er leit. Anonymkode: 94029...5e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå