Anonym bruker Skrevet 23. september 2021 #1 Skrevet 23. september 2021 Lurer på å gi 500 kr og skrive gjerne i kortet at de kan ta seg en tur ut å spise eller noe annet de har lyst til. Hva tenker dere? Anonymkode: 087cb...6c5
Anonym bruker Skrevet 23. september 2021 #2 Skrevet 23. september 2021 Tanken er god, men det virker veldig lettvint, ingen gave du har lagt noe i. De fleste jeg kjenner ville likt det mye bedre om du hadde funnet frem til spisestred og lagt ved meny for eksempel. Da blir det en mer konkret gave og mer sansynelig at de kommer til å bruke pengene på å gå ut og spise, at de ikke bare går i det store sluket. Desuten ville vbåde du og de se om 500 kr var nok til den gaven. Anonymkode: f8d69...985
Anonym bruker Skrevet 23. september 2021 #3 Skrevet 23. september 2021 Som forrige taler, jeg ville nok gjort det litt mer personlig og høytidelig. Mine foreldre fikk turutstyr de hadde ønsket seg men kanskje ikke tatt seg råd til, mine svigerforeldre fikk hagemøbler og bålpanne. I begge tilfellene var det jeg som organiserte gave og ordnet så det ble et spleiselag fra flere av de rundt. I og med at det var feiring av ekteskap vektla vi å finne gave som kunne brukes sammen, fordi opplevelser sammen enten de to eller med oss alle rundt er det som betyr mest. Anonymkode: 74e2a...034
Anonym bruker Skrevet 23. september 2021 #4 Skrevet 23. september 2021 Anonym bruker skrev (46 minutter siden): Tanken er god, men det virker veldig lettvint, ingen gave du har lagt noe i. De fleste jeg kjenner ville likt det mye bedre om du hadde funnet frem til spisestred og lagt ved meny for eksempel. Da blir det en mer konkret gave og mer sansynelig at de kommer til å bruke pengene på å gå ut og spise, at de ikke bare går i det store sluket. Desuten ville vbåde du og de se om 500 kr var nok til den gaven. Anonymkode: f8d69...985 Takk for tips. Det var en god ide. Kanskje jeg skulle gjort det. Har lite penger så har Ikke så mye å gi enn 500 kr. Anonymkode: 087cb...6c5
Anonym bruker Skrevet 23. september 2021 #5 Skrevet 23. september 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Takk for tips. Det var en god ide. Kanskje jeg skulle gjort det. Har lite penger så har Ikke så mye å gi enn 500 kr. Anonymkode: 087cb...6c5 Da finner du et sted hvor 500 kr er nok for to. Det trenger jo ikke være en "fin" middag. Min bestemor sytes det var mer stas å bli tatt med på McDonalds av barnebarna enn å spise på fin restaurant. Det hadde hun aldri gjort før. Hva med å spise på en markastue eller indisk for eksempel. Det kan være gøy å prøve noe nytt. Anonymkode: f8d69...985
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå