Gå til innhold

Bolig, når melder du deg på visning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Undrer litt når jeg ser statistikken. 14 har lagret annonse som favoritt, men bare en har meldt seg på visning. Selv lagrer jeg stort sett bare annonser for boliger jeg skal se på og melder meg på visning med en gang jeg ser annonsen. Er det virkelig så vanlig å lagre på boligannonser hvis ikke det er aktuelt å se det engang? 

Pleier du å vente til det nærmer seg visning før du melder på, eller gjør du det med en gang du ser annonsen? 

Hilsen stresset boligselger 😅

Anonymkode: 650b7...7f6

Skrevet

Det er mange som lagrer annonsen når noe i nærheten er til salgs, for de vil følge med på hvor lang tid det tar før den blir solgt, når det blir lagt inn bud osv. Det er gjerne folk som snart skal selge selv, eller som lurer på hvor tregt/raskt markedet er rundt der de bor...

Anonymkode: a46f7...764

Skrevet
Anonym bruker skrev (56 minutter siden):

Det er mange som lagrer annonsen når noe i nærheten er til salgs, for de vil følge med på hvor lang tid det tar før den blir solgt, når det blir lagt inn bud osv. Det er gjerne folk som snart skal selge selv, eller som lurer på hvor tregt/raskt markedet er rundt der de bor...

Anonymkode: a46f7...764

Litt det jeg frykter 😰 

Anonymkode: 650b7...7f6

Skrevet

Jeg lagrer de jeg vil huske på av en eller annen grunn,  men skjermen kjøpe eller gå på visning... 

Anonymkode: ccfb1...bd5

Skrevet

Lagret nylig en annonse. Ikke tenkt meg på visning. Men lurer på om den blir solgt, om de må ned i pris osv... får varsel om bl.a prisendring når annonsen er lagret. 

Anonymkode: f2bb2...da4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...