Anonym bruker Skrevet 22. september 2021 #1 Skrevet 22. september 2021 Seriøst! Er ikke det sinnsykt mye penger? For en dress? Anonymkode: c8c56...705
Anonym bruker Skrevet 22. september 2021 #2 Skrevet 22. september 2021 Jo det er det, men det er helt klart folk som betaler det. Jeg har hatt så dyre dresser til ungene mine jeg også, men har aldri betalt det. Jeg kjøper gjerne utenom sesong, og har sjelden betalt mer enn halv pris for en dress. Noen ganger har jeg til og med fått 70% avslag. Anonymkode: dcfe1...5d9
Anonym bruker Skrevet 22. september 2021 #3 Skrevet 22. september 2021 Ikke hvis den er av god kvalitet. Vi kjøpte dresser til 1000-1200 kr for 16-18 år siden da våre barn var små. De varte jo i 8-9 mnd og gjerne til minst to barn. Med den kvaliteten trengte de faktisk ikke regntøy om vinteren i det hele tatt (Bergen). Anonymkode: 60c32...735
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 22. september 2021 #4 Skrevet 22. september 2021 Om dressen har god kvalitet og holder til flere barn er det innafor tenker jeg. Ofte får man disse på salg også. Men dyrt er ikke ensbetydende med kvalitet altså. Jeg prøvde meg på noen reimadresser til eldstemann, og tenkte lillesøster kunne arve. De dressene tålte ikke hans bruk på utsatte områder, og lakk som siler etter få uker.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2021 #5 Skrevet 22. september 2021 Hadde aldri brukt så mye penger på en reima dress. Men Molo har vært verd pengene i min erfaring (jobber i bhg). Anonymkode: d4cc1...75f
Anonym bruker Skrevet 22. september 2021 #6 Skrevet 22. september 2021 Mine Reima Stavanger, er nå på fjerde barnet. Så ikke samme erfaring med dem over her.. Anonymkode: 5e71e...1b4
Anonym bruker Skrevet 22. september 2021 #7 Skrevet 22. september 2021 Mine barn brukte kun Reima, og der kosta dressene rundt 2000 kr, allerede for flere år siden. Verdt hver ei krone! Anonymkode: 88955...f94
Anonym bruker Skrevet 22. september 2021 #8 Skrevet 22. september 2021 Har aldri kjøpt så dyre dresser til mine barn, og det har gått helt fint!! Anonymkode: 11989...b6d
Spurvugla Skrevet 23. september 2021 #9 Skrevet 23. september 2021 Prisene stiger litt år for år, så nå er visst 1400 temmelig normalt. Det rare er at jakker ser ut til å koste nesten like mye som dressene. Jeg har kjøpt av de dyreste Reimadressene flere ganger, men alltid klart å få tak i dem på tilbud. De har holdt veldig bra, men jeg er enig i at det er dyrt.
KellyTaylor Skrevet 23. september 2021 #10 Skrevet 23. september 2021 Synes ikke det er en drøy pris for en god dress. Har også meget god erfaring med Reima Stavanger sin. Slitesterke og gått i arv.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2021 #11 Skrevet 23. september 2021 Har også kun Reima nå etter å ha gjort meg en del erfaringer med fire barn. Men som mange andre har jeg svært sjeldent betalt fullpris, og de holder i minst to sesonger pluss kan fint gå i arv på grunn av god kvalitet, så da er det verdt det syns jeg. Anonymkode: ea19a...e65
Anonym bruker Skrevet 23. september 2021 #12 Skrevet 23. september 2021 Sverger til Reima Stavanger da den tåler mest. Her er det ikke bare hvit vinter, det er snø, slaps og GRUS. Reima får aldri hull på knær osv og det har de andre gjort. Jeg kjøper alltid dress på salg på våren, fått så mye avslag at det er billigere enn kjedebutikker. Min har vokst veldig stabilt så opp en str fra forrige dress funker bra. Anonymkode: 3865b...ac4
Anonym bruker Skrevet 23. september 2021 #13 Skrevet 23. september 2021 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Har aldri kjøpt så dyre dresser til mine barn, og det har gått helt fint!! Anonymkode: 11989...b6d Selvsagt går det fint. Hvorfor skulle de ikke gå fint med en billigdress liksom? Når jeg reiser på ferie elsker jeg luksus og comfort, men det gikk helt fint å sove i telt i sommer altså. Anonymkode: 3865b...ac4
Anonym bruker Skrevet 23. september 2021 #14 Skrevet 23. september 2021 Har både hatt billige og dyre dresseer til mine barn og jeg må si at pris ikke har noe med kvalitet å gjøre. Ett år er en dyr dress god, mens ett annet år så er en dyr dress dårlig. Jeg har barn som ikke kan bruke ull, fleece ellerr noe syntetisk så det har vært mye prøving og feiling for å finne riktig påkledning. Det jeg har lært er at jeg ikke skal bry meg om vannsøyle, skal de ut i regnvær eller vått vær så får de heller ha regntøy over. For ofte når de har høy vannsøyle så er foret så syntetisk og tettpakket at det ikke gir noe luft slik at de isolerer. Da kreves det at de har lag på lag under dressen og det kan ikke ungene mine ha. Så en dress med litt tykt for som ikke er kompakt gjør at de kan ha en bomullsbukse og bomullsgenser under bare. Med unger som elsker å være ute så må de ha dresserr som er gode så om de koster 100kr eller 2000kr har lite å si. Når jeg fant dresser som var skikkelig gode så kjøpte jeg ofte flere i ulike størrelser. Anonymkode: 80dd3...3c4
Anonym bruker Skrevet 23. september 2021 #15 Skrevet 23. september 2021 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Selvsagt går det fint. Hvorfor skulle de ikke gå fint med en billigdress liksom? Når jeg reiser på ferie elsker jeg luksus og comfort, men det gikk helt fint å sove i telt i sommer altså. Anonymkode: 3865b...ac4 Nemlig! Dyre dresser er bare luksus og vise frem at man har råd til det. De billige er akkurat like gode! Anonymkode: 11989...b6d
Anonym bruker Skrevet 23. september 2021 #16 Skrevet 23. september 2021 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Nemlig! Dyre dresser er bare luksus og vise frem at man har råd til det. De billige er akkurat like gode! Anonymkode: 11989...b6d Nei. Det er ikke for å vise seg frem. Der må jeg bare arrestere deg. Hvorfor tror du at man kjøper dyrt for å vise seg frem? Jeg kjøper det jeg synes har best kvalitet. Hva andre mener er da knekkende likegyldig. Jeg kaster ikke et blikk på hva andre unger går med. Gjør du virkelig det? Anonymkode: 3865b...ac4
Anonym bruker Skrevet 23. september 2021 #17 Skrevet 23. september 2021 Anonym bruker skrev (44 minutter siden): Nemlig! Dyre dresser er bare luksus og vise frem at man har råd til det. De billige er akkurat like gode! Anonymkode: 11989...b6d Vi bodde noen år et sted hvor det kunne være over 20 minus i 2 mnd. Og barnet gikk i naturbarnehage, selvfølgelig betyr det noe, hva de har på seg da. Nesten alle barna hadde troll dresser. Mine barn har og alltid hatt det, da jeg har vært mest fornøyd med den dressen. Har prøvd andre og. Anonymkode: 9872b...41e
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 23. september 2021 #18 Skrevet 23. september 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Nemlig! Dyre dresser er bare luksus og vise frem at man har råd til det. De billige er akkurat like gode! Anonymkode: 11989...b6d Jeg argumenterte også sånn. Helt til vi arvet en reimadress. Etterpå hadde vi kun det.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2021 #19 Skrevet 23. september 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Nemlig! Dyre dresser er bare luksus og vise frem at man har råd til det. De billige er akkurat like gode! Anonymkode: 11989...b6d Muligens noen, men jeg har ikke funnet noen. Vi har alltid hatt en dyr, og så en billig som reserve. Vi prøvde mange ulike merker, men generelt er kvaliteten på de dyre utrolig mye bedre, og ikke minst komforten for barnet. Anonymkode: 60c32...735
Anonym bruker Skrevet 23. september 2021 #20 Skrevet 23. september 2021 Her har det gått i reima. Vært mest fornøyd med dem. Men har pleid å kjøpe på januarsalget for neste vinter. Blir første gang i år jeg kanskje må kjøpe dem til full pris😩 3 kids og 2 av dem trenger nytt. Anonymkode: 822b9...0da
Anonym bruker Skrevet 24. september 2021 #21 Skrevet 24. september 2021 Vi har hatt tre reimadresser og det ble hull i to av dem, den ene etter 3 dager, så min erfaring er at dyre dresser blir ødelagt mens de billigere holder hele sesongen. Anonymkode: 07700...9ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå