Anonym bruker Skrevet 22. september 2021 #1 Skrevet 22. september 2021 Og hvordan formidlet dere det? Ser noen lager nettsider eller fb-sider med diverse info, bl.a. gaveønsker. Dette er jo noe folk spør om likevel. Men synes jo (som de fleste andre) at det er kleint å skrive hva vi ønsker oss, det er jo ikke slik at alle må ha med gave. Også vet vi heller ikke hva vi ønsker oss. Har jo det vi trenger etter flere år sammen og er veletablerte. Er det innafor å ønske bidrag til bryllupsreise f.eks.? Anonymkode: 33ce4...818
Luksusdyret Skrevet 22. september 2021 #2 Skrevet 22. september 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Og hvordan formidlet dere det? Ser noen lager nettsider eller fb-sider med diverse info, bl.a. gaveønsker. Dette er jo noe folk spør om likevel. Men synes jo (som de fleste andre) at det er kleint å skrive hva vi ønsker oss, det er jo ikke slik at alle må ha med gave. Også vet vi heller ikke hva vi ønsker oss. Har jo det vi trenger etter flere år sammen og er veletablerte. Er det innafor å ønske bidrag til bryllupsreise f.eks.? Anonymkode: 33ce4...818 Bidrag til bryllupsreise er alltid innenfor, synes jeg. Særlig for etablerte folk som allerede har alt til hus og hjem og så videre. Mannen og jeg hadde ingen gaveønsker, fordi vi ikke eier god nok fantasi
Anonym bruker Skrevet 22. september 2021 #3 Skrevet 22. september 2021 Milfy Way skrev (2 minutter siden): Bidrag til bryllupsreise er alltid innenfor, synes jeg. Særlig for etablerte folk som allerede har alt til hus og hjem og så videre. Mannen og jeg hadde ingen gaveønsker, fordi vi ikke eier god nok fantasi Hva endte dere opp med å få fra folk flest, om jeg kan spørre?😄 Det er ikke det at det er så viktig hva vi får/ikke får, men av erfaring så legger jo folk gjerne litt penger i bryllupsgaver, så det er jo unødvendig om de fleste gir oss ting vi virkelig ikke trenger😄 Anonymkode: 33ce4...818
Luksusdyret Skrevet 22. september 2021 #4 Skrevet 22. september 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Hva endte dere opp med å få fra folk flest, om jeg kan spørre?😄 Det er ikke det at det er så viktig hva vi får/ikke får, men av erfaring så legger jo folk gjerne litt penger i bryllupsgaver, så det er jo unødvendig om de fleste gir oss ting vi virkelig ikke trenger😄 Anonymkode: 33ce4...818 Mat fra mannens hjemland, penger, eksklusiv signert CD fra favorittbandet vårt, gavekort til tatoveringsstudio, et sett med kjøkkenkniver og pynt til huset i den stilen vi liker.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2021 #5 Skrevet 22. september 2021 vi laga en ønskeliste på et glassmagasin, ønska oss et service blant annet, så ønsket vi oss penger, fikk en del av det også. Anonymkode: 847bc...bd8
Anonym bruker Skrevet 22. september 2021 #6 Skrevet 22. september 2021 Laga ønskeliste på kitch'n Ønsket oss bidrag til telt, generelt penger da vi hadde diverse som skulle byttes ut Anonymkode: 7e458...9bf
Anonym bruker Skrevet 22. september 2021 #7 Skrevet 22. september 2021 Vi har laget en liste med ting vi ønsker oss fra Kitch'n, samt at vi ønsker oss penger til bryllupsreise. Har en facebook gruppe med alle gjestene, så postet link til lista fra Kitch'n og konto nr om folk ønsker å overføre penger til bryllupsreise. Så kan folk velge selv, men må forholde seg til spesefikke ønsker vi har, i stedet for å få masse ting vi ikke trenger. Anonymkode: 8439f...23a
Anonym bruker Skrevet 22. september 2021 #8 Skrevet 22. september 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Vi har laget en liste med ting vi ønsker oss fra Kitch'n, samt at vi ønsker oss penger til bryllupsreise. Har en facebook gruppe med alle gjestene, så postet link til lista fra Kitch'n og konto nr om folk ønsker å overføre penger til bryllupsreise. Så kan folk velge selv, men må forholde seg til spesefikke ønsker vi har, i stedet for å få masse ting vi ikke trenger. Anonymkode: 8439f...23a Folk MÅ selvsagt ikke forholde seg til det. Jeg synes det er både frekt og kleint. Anonymkode: 50b50...ca6
Anonym bruker Skrevet 22. september 2021 #9 Skrevet 22. september 2021 Lurt å legge igjen ønskelister hos glad magasinet og kitchen osv. Da får man gjerne en gave. 😁 Vi fikk noen flotte glass fra serien til Ari Behn. Vi lagde en hjemmeside, skrev ned litt info der, bakpå invitasjonen. Der lå det kart til parkering. Info om dagen. Bilder. Og ønskelister. Vi skrev noen ord om at vi ikke trengte, men hvis de ville gi så var det tips til lenker på feks kitchen, Jernia osv. Fikk mye glass, servise, bestikk, vaser og boller. Vi var i ett bryllup for mange år siden. Der fikk brudeparet/brudgommen Rock band sett. Moro å ikke bare få glass. Anonymkode: f9329...0b0
Anonym bruker Skrevet 22. september 2021 #10 Skrevet 22. september 2021 Vi ønsket oss bidrag til et veldedig formål. Vi svarte når folk spurte. Anonymkode: 1fff0...e03
amandine Skrevet 22. september 2021 #11 Skrevet 22. september 2021 Jeg synes det er kjempefrekt å legge ut kontonummer og gaveliste. Rett og slett.
ma(G)ma med to små :) Skrevet 22. september 2021 #12 Skrevet 22. september 2021 Vi hadde en Facebook-gruppe, og la ut ønskeliste der etter at flere hadde etterspurt gaveønsker. Vi opprettet en ønskeliste på Kitchen, og ønsket oss blant annet penservise, skikkelige vinglass, blender, gryter fra LeCrusette. I tillegg ønsket vi oss gavekort på Byggmakker, kunst fra en lokal kunstner, bidrag til bryllupsreise og «gavekort» på dugnadstimer (vi var midt i husbygging).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå