Anonym bruker Skrevet 22. september 2021 #1 Skrevet 22. september 2021 Eldste skal begynne på billappen. Ifm dette så lurte jeg på om noen som kan anbefale en side for å kunne hjelpe for å få ta teoriprøven? Anonymkode: 7d6df...8c0
Anonym bruker Skrevet 22. september 2021 #2 Skrevet 22. september 2021 Begge våre brukte appen teoritentamen og likte den veldig godt. De leste seg opp på forhånd og så kjøpte vi en måned før de skulle ta den slik at de kunne ta tester i den. Anonymkode: e013b...24a
Anonym bruker Skrevet 22. september 2021 #3 Skrevet 22. september 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Begge våre brukte appen teoritentamen og likte den veldig godt. De leste seg opp på forhånd og så kjøpte vi en måned før de skulle ta den slik at de kunne ta tester i den. Anonymkode: e013b...24a Supert. Da sjekker vi ut den 😊 Anonymkode: 7d6df...8c0
Anonym bruker Skrevet 22. september 2021 #4 Skrevet 22. september 2021 De to eldste mine leste boken først, så lastet de ned teoritentamen og brukte den et par uker før de tok prøven. Begge besto på første forsøk. Kjøp appen da, ikke bruk gratisversjonen. I gratisversjonen får du bare vite at svaret er feil, ikke noe mer. Med betaleversjonen får du vite hva riktig svar er også, så du lærer faktisk noe. Anonymkode: 5d2e8...edc
Anonym bruker Skrevet 22. september 2021 #5 Skrevet 22. september 2021 Anonym bruker skrev (39 minutter siden): De to eldste mine leste boken først, så lastet de ned teoritentamen og brukte den et par uker før de tok prøven. Begge besto på første forsøk. Kjøp appen da, ikke bruk gratisversjonen. I gratisversjonen får du bare vite at svaret er feil, ikke noe mer. Med betaleversjonen får du vite hva riktig svar er også, så du lærer faktisk noe. Anonymkode: 5d2e8...edc Tusen takk for gode tips 😊 Anonymkode: 7d6df...8c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå