Gå til innhold

Vanntilvenning i 8 klasse

Anbefalte innlegg

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (3 timer siden):

Ja… nå tok det greit av her. Uansett… det er tragisk at små mange ikke kan svømme. Du har også helt rett i at det burde være gratis for barn å lære det. Jeg bor som deg et sted hvor barn og unge har hatt mye svømming på skolen og jeg ble i grunn bare veldig overrasket over at til tross for mye undervisning så viste det seg nå at det var behov for vanntilvenning i 8. Som du sier så har jeg ikke tenkt så mye over at det er så mange ungdom som det nå viser seg å være ikke svømmer. 

Grunnen til at det tar av, er mest sannsynlig fordi du ikke klarer å se saken fra en annen side enn din egen. Selv om dine barn er racere i vann og lever på fjorden hver sommer, er det ikke likt for alle. Argumentene du får servert i fanget, hopper du glatt over. Da må du nesten bare regne med at det tar av. 

Anonymkode: 0800f...a0b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for nedsettende innlegg og avsporinger.

Admin

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 23.9.2021 den 18.04):

Det er vel ikke vanlig å vite hva som er standard svømmeopplæring i alle kommuner?

Nei, men det er vanlig å ta til seg ny info når man får den matet inn med teskjeer. F eks i en tråd som denne. Et enkelt lite «Åja, er det sånn hos dere?» holder i massevis.

Anonymkode: 7b32e...a8c

Skrevet

Jeg tror nok de fleste i 8. klasse kan svømme, men så er det noe som ikke kan. 
Datteren min på 15 lett psykisk utviklingshemming og epilepsi kan ikke svømme. Veldig engstelig i vann. 
Gått på svømming som fritidsaktivitet i flere år, og nå har jeg kommet over 1:1 svømmetrening som hun går på. 
Det koster faktisk dobbel pris, men jeg prioriterer det. 

Anonymkode: b16d4...6ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...