Gå til innhold

Matche klær/farger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt håpløs på sette sammen antrekk, og håper noen kan komme med tips.

Har kjøpt meg et sandfarget skjørt (flawless fra Ida Sjøstedt), og lurer på hvilken farge som vil passe best på overdelen? Ser for meg noe med blonder, da det er til et pent selskap.

Anonymkode: 243cf...353

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Google skjørtet, bare skriv navnet på det, og se på bildene. Da ser du hvordan de forskjellige nettbutikkene har stylet det, kanskje noe frister deg...?

Anonymkode: 3d617...221

Skrevet

Takk, for svar :) Har googlet, men det jeg har funnet frem så er det kun beige overdeler, og det ønsker jeg ikke. Tenkte å høre her, om noen har noen tips til farger som går til «sand». Men skal fortsette å Google :)

Skrevet

Jeg ville gått for sort, i alle fall nå som det blir kaldere. På sommeren kan det være fint med en lys blåfarge, så blir det litt strandfølelse!

Anonymkode: a0388...c04

Skrevet

Jeg ville gått for hvit eller creme. Med så lys underdel ville jeg ikke hatt mørk overdel, da blir man liksom så "topptung". 

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Takk, for svar :) Har googlet, men det jeg har funnet frem så er det kun beige overdeler, og det ønsker jeg ikke. Tenkte å høre her, om noen har noen tips til farger som går til «sand». Men skal fortsette å Google :)

Det er da mange andre alternativer enn beige her:

https://www.google.com/search?q=flawless+fra+Ida+Sjøstedt&rlz=1C1CHZN_noNO959NO959&sxsrf=AOaemvIl5Jp42hYMeAl0HLfE0ORMDlUzPg:1632295839301&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwj4va3th5LzAhUYgP0HHXgFCV8Q_AUoAXoECAEQAw&biw=1920&bih=937&dpr=1

Anonymkode: 6e692...d7f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...